Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

5 /10
Ocena 5 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
5 /10
Ocena 5 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Jak to się robi w nowych mediach?


Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
Poznaj media społecznościowe od kuchni


Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.


Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?


Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-246-2988-6, 9788324629886
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@HenrykCzerwinski
@HenrykCzerwinski
2014-11-21
5 /10
Przeczytane

Nie znalazłem w tej książce czegoś czego bym nie wiedział o social media marketingu, ale zdaję sobie sprawę z tego, że początkujący czytelnicy skorzystają na niej. Generalnie oceniam na 3/5.

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl