14 tekstów o internetowych startupach Tomasz Smykowski

Okładka 14 tekstów o internetowych startupach
autor:
Tomasz Smykowski
wydawnictwo:
Self Publishing
data wydania:
2012
ISBN:
9788393351602

Opis

Wyróżnij się, zdobądź fanów, zwiększ ekspozycję marki, wywinduj sprzedaż i popraw obsługę klienta! Pierwszy podręcznik na rynku pokazujący marketingowcom i firmom jak tworzyć zdumiewające, popularne, sprzedające i wygrywające konkursy strony społecznościowe na Facebooku bez potrzeby zatrudniania programistów i grafików. Facebook ma w Polsce 8 milionów użytkowników, a większość pytanych marketingowców chce zainwestować w marketing społecznościowy jako jedna z najbardziej skutecznych obecnie form p..romocji. Państwa konkurencja już może być na Facebooku. Nie może zabraknąć na nim Państwa firmy. Przedstawiamy podręcznik, który pozwoli wykorzystać Facebooka do promocji!

Rozwiń opis ›

Gdzie kupić?

Sprzedawca Format Stan Cena
Inbook.pl - Nowe -
Allegro.pl - Nowe/używane -
Swistak.pl - Nowe/używane -

Słowa kluczowe

Ta książka nie ma jeszcze recenzji.
Inne książki tego autoraAutorzy
Rejestracja jest darmowa i szybka.
Zajestruj się teraz!