chatterboty i botyka

Kolekcja z książkami dotyczącymi zagadnień: chatterboty, botyka, animacja postaci, awatar i tworzenie awatarów, NLP, przetwarzanie języka naturalnego
Książka Maszyny jak ludzie
Książka Sztuczna inteligencja
Książka Postawa, mimika, gest
Postawa, mimika, gest
Lech Tkaczyk
Czego spodziewać się po osobach z przymrużonymi i zapadłymi oczami? Co charakteryzuje ludzi urodzonych w zimie? Czy warto znać gesty i sygnały kokieterii? Czym jest proksemika i parajęzyk? Od zarania ...
Książka Naturalna mowa ciała
Naturalna mowa ciała
Günther Rebel
W poradniku zawierającym różnorodny materiał, zarówno werbalny, jak i obrazowy, podjęto próbę opisania nie tylko wybranych form ludzkiego ruchu, lecz również ukazania go jako podstawowego źródła ludzk...
Książka Mowa ciała
Mowa ciała
Allan Pease
80% informacji o ludziach czerpiemy nie z ich słów, lecz z zachowania i gestów. To one właśnie zdradzają nasze prawdziwe intencje i nastawienie - jeśli umiemy je zaobserwować i odczytać. Ten światowy ...
8.14
Książka Komunikacja niewerbalna
Komunikacja niewerbalna
Leathers Dale G., Oldrich Tegze
Naucz się odczytywać ludzkie zachowania Rozpoznaj emocje na podstawie mowy ciała Odczytuj i właściwie interpretuj sygnały wysyłane przez innych Kontroluj własne zachowania Od dawna wiadomo, że zachowa...
8.0
Książka Mowa ciała : jak odczytywać myśli innych ludzi z ich gestów
Mowa ciała : jak odczytywać myśli innych ludzi z ich gestów
Allan Pease
Książka jest znakomitym wprowadzeniem do intrygującej sztuki odczytywania mowy ciała. Daje praktyczne wskazówki, jak właściwie odczytać mowę ciała naszych rozmówców i jak, przy pomocy gestów i póz wpł...
8.33
Książka Komunikacja niewerbalna w interakcjach międzyludzkich
Komunikacja niewerbalna w interakcjach międzyludzkich
Mark L. Knapp
Czym jest komunikacja? Jakie są relacje między zachowaniem niewerbalnym a werbalnym? W jaki sposób komunikacja niewerbalna wpływa na kształt naszego życia codziennego? Czy język ciała jest umiejętnośc...
Książka Komunikacja niewerbalna : sztuka czytania z twarzy : język twarzy, mimika, portrety, parajęzyk
Książka Język ciała, gestów i zachowań
Język ciała, gestów i zachowań
Andy Collins
Zdaniem psychologów w procesie komunikowania ponad połowę informacji odczytujemy z obserwacji zachowania naszego rozmówcy - z intonacji głosu, mimiki, gestów, a także z jego wyglądu i sposobu poruszan...
4.75
Książka Intelligent Agents in the Evolution of Web and Applications
Intelligent Agents in the Evolution of Web and Applications
N. Nguyen
The book presents the innovative research on the theory and applications of the use of intelligent agents in the evolution of Web. Recent advances in the fusion of intelligent agents and their applica...
Książka Soft Computing & Tools of Intelligent Systems Design
Soft Computing & Tools of Intelligent Systems Design
F. Karray
Traditional artificial intelligence (AI) techniques are based around mathematical techniques of symbolic logic, with programming in languages such as Prolog and LISP invented in the 1960s. These are r...
Książka Metody i techniki sztucznej inteligencji
Metody i techniki sztucznej inteligencji
Leszek Rutkowski
Uniwersalny podręcznik prezentujący nowoczesne podejście do obliczeń inteligentnych. W książce przedstawiono rys historyczny rozwoju sztucznej inteligencji, jej zastosowania w życiu codziennym człowie...
Książka Sztuczne sieci neuronowe : dynamika nieliniowa i chaos
Książka Sieci neuronowe, algorytmy genetyczne i systemy rozmyte
Sieci neuronowe, algorytmy genetyczne i systemy rozmyte
Danuta Rutkowska
Opracowanie to wprowadza w zagadnienia tzw. Inteligentnych obliczeń.Zawiera podstawowy zasób wiedzy o algorytmach genetycznych i programowaniu ewolucyjnym oraz systemach rozmytych, a także o powiązani...
Książka Sieci neuronowe w ujęciu algorytmicznym
Sieci neuronowe w ujęciu algorytmicznym
Stanisław. Osowski
Dyskietka gratis W książce przedstawiono główne kierunki rozwoju tej dziedziny z podkreśleniem zagadnień algorytmów uczących i ich zastosowań praktycznych. Wyczerpująco omówiono najskuteczniejsze meto...
Książka Sztuczne sieci neuronowe
Sztuczne sieci neuronowe
Robert A. Kosiński
Oto trzecie uaktualnione wydanie znanej już na polskim rynku książki poświęconej sztucznym sieciom neuronowym. W wydaniu tym, tak jak poprzednio, przedstawiono wybrane informacje o fizjologii układu n...
Książka Sztuczne sieci neuronowe
Sztuczne sieci neuronowe
Robert Kosiński, Robert A. Kosiński
W książce przedstawiono : wybrane informacje o fizjologii układu nerwowego człowieka, elementy opisu sieci neuronowych metodami mechaniki statystycznej, właściwości i zastosowania sieci Hopfielda, sie...
Książka Pamięci asocjacyjne
Pamięci asocjacyjne
Barbara Borowik
Autorka dokonuje teoretycznej i eksperymentalnej analizy porównawczej różnych modeli pamięci skojarzeniowych. Głównymi tematami tej książki są: zagadnienia dotyczące rozmiaru pojemności pamięci sieci ...
10.0
Książka Inteligentne systemy w zarządzaniu : teoria i praktyka
Inteligentne systemy w zarządzaniu : teoria i praktyka
Przewodnik na temat możliwości zastosowań sztucznej inteligencji we wspomaganiu zarządzania w różnych obszarach.
Książka Flash 5. Gry i kreskówki f/x
Flash 5. Gry i kreskówki f/x
Bill Turner
Książka "Flash 5. Gry i kreskówki f/x" odkryje przed Tobą nowy wymiar Flasha, świat kreskówek i gier. Znajdziesz w niej wszystko: omówienie programowania i projektowania postaci, animacji ludzkich r...
Książka Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych
Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych
Paweł Borkowski
Poznaj tajniki tworzenia aplikacji dla Windows Jak określić położenie, rozmiar i styl okna? Jak tworzyć wątki aplikacji za pomocą funkcji CreateThread? Jak definiować biblioteki? Dev-C++ ...
Książka J2ME. Tworzenie gier
J2ME. Tworzenie gier
Janusz Grzyb
Stwórz własną grę do telefonu komórkowego Poznaj technologię J2ME Zaprojektuj interfejs użytkownika dla gry Zaimplementuj mechanizmy wyświetlania grafiki 3D Współczesne telefony komórkowe ...
Książka C++ dla programistów gier
C++ dla programistów gier
Michael J. Dickheiser
Poznaj nowoczesne metody tworzenia gier komputerowych Wykorzystaj najefektywniejsze techniki oferowane przez C++ Popraw czytelność kodu i wydajność programów Zastosuj wzorce projektowe Rynek gier komp...
Książka Visual Basic i DirectX : programowanie gier w Windows
Visual Basic i DirectX : programowanie gier w Windows
Wayne S. Freeze
Książka opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz...
Książka Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal
Piotr Besta
Książka "Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal" Piotra Besty skierowana jest do szerokiego grona początkujących programistów, dopiero rozpoczynających swoją wielką przygodę z komputerem. Nie oz...
Książka Triki najlepszych programistów Gier 3D : vademecum profesjonalisty
Triki najlepszych programistów Gier 3D : vademecum profesjonalisty
Andre LaMothe
Swoje triki zdradzą Ci prawdziwi guru ze świata twórców gier Tworzenie gier 3D wymaga opanowania nie tylko języka programowania, ale także wielu innych dziedzin wiedzy -- analizy matematycznej, rachun...
Książka Programowanie gier w DirectX
Programowanie gier w DirectX
Mason McCuskey, Bartłomiej Grzybicki (tłum.), Paweł Januszek (tłum.), Zbigniew Koza (tłum.)
Książka uczy jak tworzyć zaskakujące efekty specjalne w grach komputerowych. Wprowadza twórców oprogramowania na inny, wyższy poziom umiejętności. Obserwacja niektórych gier nasuwa nam pytanie \\"Jak ...
Książka Programowanie gier dla początkujących : [Visual Basic dla Windows zabawnie i pożytecznie]
Programowanie gier dla początkujących : [Visual Basic dla Windows zabawnie i pożytecznie]
Christopher A. Howard
Przymusowa lektura dla programistów piszących gry w środowisku Windows. Książka ta nauczy Cię, krok po kroku, jak pisać profesjonalne gry. Książka opisuje wykorzystanie joysticka, tworzenie animacji k...
Książka Programowanie gier dla nastolatków
Programowanie gier dla nastolatków
Maneesh Sethi, Maciej Baranowski (tłum.)
Dowiedz się, jak stworzyć swoją pierwszą grę komputerową! Jeśli chcesz wskoczyć w świat programowania gier komputerowych, znalazłeś doskonałą książkę! Programowanie gier dla nastolatków nie wymaga żad...
Książka Programowanie gier. Kompendium
Programowanie gier. Kompendium
Bruno Miguel Teixeira de Sousa
Książka "Programowanie gier. Kompendium" dostarczy całej potrzebnej wiedzy, byś stał się twórcą pasjonujących gier komputerowych. Podzielona na rozdziały zgodnie z poziomem zaawansowania, opisuje ...
Książka Programowanie gier
Programowanie gier
Paweł Pięciak
Czy miałeś kiedykolwiek wrażenie, grając w gry komputerowe, że gdybyś potrafił, stworzyłbyś o wiele atrakcyjniejsze i po prostu lepsze gry? Masz wiele ciekawych pomysłów, wydaje ci się, że mógłbyś w i...
Książka PHP - programowanie gier
PHP - programowanie gier
Matt Rutledge
Książka PHP Programowanie gier stanowi wprowadzenie do tworzenia własnych gier sieciowych. Możliwości tego potężnego - i darmowego - narzędzia programistycznego są przeogromne! Przygodę z nim rozpoczn...
Książka Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3
Dante Treglia
To już trzecia część "Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy g...
Książka Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2
Mark A. DeLoura
Jeśli zajmujesz się lub zamierzasz się zająć programowaniem gier komputerowych, nie odkładaj tej książki na półkę. Znajdziesz w niej siedemdziesiąt rozwiązań rozmaitych problemów, przed którymi staje ...
8.0
Książka Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1
Mark A. DeLoura
W niniejszej książce znajdziesz połączoną wiedzę ponad 40 utalentowanych twórców gier. Współpracując, stworzyli zbiór wskazówek dotyczących programowania gier, dzięki któremu uzupełnisz swoją wiedzę. ...
10.0
Książka Flash MX 2004 : tworzenie gier
Flash MX 2004 : tworzenie gier
Krzysztof Pasek
Wszyscy wiedzą, że Flash jest doskonałym narzędziem do tworzenia serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Jednak na tym jego możliwości się nie kończą. Chcesz się przekonać, co jeszcze można zrobić...
Książka Fizyka dla programistów gier
Fizyka dla programistów gier
David M. Bourg
Stosowanie praw fizyki pomaga realistycznie i wiarygodnie modelować w grach, symulacjach i animacjach niemal wszystko, co wokół podskakuje, lata, toczy się, ześlizguje; ogólnie mówiąc, nie pozostaje w...
Książka ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX & OpenGL
ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX & OpenGL
W. Engel
In the past few years, DirectX and graphics cards have rapidly improved, providing a more powerful and flexible rendering pipeline. With all of these advancements, vertex and pixel shaders are becomin...
Książka OpenGL Library
OpenGL Library
D. Shreiner
The OpenGL Programming Guide, now in its third edition, is the definitive volume for programmers using this evolving graphics interface standard. Written by members of the OpenGL Architecture Review B...
Książka OpenGL Programming Guide
OpenGL Programming Guide
T. Davis, D. Shreiner
A much anticipated revision of the definitive reference manual to OpenGL, the defacto standard for all developers creating 3D applications Fully updated for OpenGL versions 1.3 and 1.4, with many new ...
Książka OpenGL i wprowadzenie do programowania gier
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier
Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski
Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy? Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco ? ta książk...
Książka OpenGL. Programowanie gier
OpenGL. Programowanie gier
Kevin Hawkins
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza b...
Książka Porozmawiaj z komputerem : technologie mowy w nauce języków obcych
Porozmawiaj z komputerem : technologie mowy w nauce języków obcych
Wojciech Szczupak
Uczących się języków obcych możemy w największym uproszczeniu podzielić na tych, którym przychodzi to z wielkimi oporami oraz na tych, dla których poznawanie nowego języka to pasja i przygoda. Książka...
Książka Sztuczna Inteligencja
Sztuczna Inteligencja
Marek Kasperski
Czy można zbudować świadomą maszynę, sztuczny mózg? Czy też w naszych umysłach tkwi jakiś element, którego nie da się uchwycić w programach komputerowych? Może takim nieuchwytnym elementem jest ludzka...
10.0
Książka Enigma : życie i śmierć Alana Turinga
Książka Człowiek Turinga : kultura Zachodu w wieku komputera

Komentarze