E-biznes

Książka Fastlane milionera
Fastlane milionera
MJ DeMarco
"Mnóstwo ludzi wlecze się przez życie na pierwszym biegu, a potem zastanawiają się: Jak się tu dostałem? Kto nie chciałby przestać martwić się o pieniądze? Bycie tylko zainteresowanym bogactwem i fina...
7.25
Książka Twórcy i ofiary ery internetu
Twórcy i ofiary ery internetu
Kieran Levis
"Wygrani i przegrani" opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, w obrębie nowej, zażarcie konkurency...
Książka Nowa era innowacji.
Nowa era innowacji.
Prahalad C. K., M. S. Krishnan
Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują s...
Książka Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością
Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością
Kevin Maney
Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firm...
Książka Marketing partyzancki
Marketing partyzancki
Conrad Jay Levinson
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie ni...
Książka Droga innowacji
Droga innowacji
Sławomir Lachowski
Książka zawiera 12 stron wkładki zdjęciowej. Kto z nas, by nie chciał pracować ciężko, bawić się i zmieniać świat? Ta książka traktuje o poszukiwaniu pomysłów, które mają szanse zmienić świat, i wyboi...
Książka Strategiczne zarządzanie marką
Strategiczne zarządzanie marką
Lane Kevin Keller
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarc...
Książka Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego
Damian Ryan, Calvin Jones
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - zna...
Książka Sekrety ekonomii, czyli ile naprawdę kosztuje twoja kawa?
Sekrety ekonomii, czyli ile naprawdę kosztuje twoja kawa?
Tim Harford
Milion sprzedanych egzemplarzy. Książka przełożona na 30 języków. Kto tak naprawdę zarabia na kawie? Komu imigracja przynosi korzyść? Jak to się stało, że Chiny w ciągu zaledwie pięćdziesięciu lat z ...
Książka Wielcy świata biznesu
Wielcy świata biznesu
Rigby Rhymer
Chcesz poznać burzliwą historię przedsięwzięć Steve'a Jobsa, wzruszające losy młodej Oprah Winfrey, a może spróbować rozgryźć skomplikowaną naturę Marka Zuckerberga? Co sprawiło, że akurat ci ludzie o...
Książka Siła pozytywnych opinii
Siła pozytywnych opinii
John Jantsch
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie pole...
Książka Innowacje i zmiany w firmie : transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa
Innowacje i zmiany w firmie : transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa
Józef Penc
Zasadnicze znaczenie dla kreowania powodzenia organizacji ma z pewnością umiejętność zarządzania zmianami, które stają się dzisiaj jedynym stałym elementem sztuki prowadzenia biznesu. Aby organizacja ...
Książka Poradnik menedżera projektu. Praktyczne narzędzia, techniki i listy kontrolne
Poradnik menedżera projektu. Praktyczne narzędzia, techniki i listy kontrolne
Newton Richard
Jesteś menedżerem, członkiem zespołu projektowego, a może kierownikiem projektu? Szukasz konkretnych narzędzi i masz już dość długich tekstów, z których niewiele wynika? Skorzystaj z zawartych w porad...
Książka Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Gibson Shane
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasow...
Książka Marketing partyzancki on-line
Marketing partyzancki on-line
Rynek on-line to stosunkowo nowy obszar działania dla firm, dlatego autorzy, krok po kroku, wyjaśniają, jak:*zorientować się w kulturze internetu i świecie on-line,*rozpoznać potrzeby internautów,*sto...
Książka Aktywność obywateli online
Aktywność obywateli online
Jakub Nowak
Autor analizuje kierunki i zakres oddziaływania nowych mediów na poszczególne wymiary aktywności obywatelskiej. Udowadnia, że istnieją w tym obszarze zmiany zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Wskazu...
Książka Efekt facebooka
Efekt facebooka
David Kirkpatrick
W ciągu zaledwie kilku lat Facebook przekształcił się ze studenckiej aplikacji w ogromny serwis internetowy mający ponad pół miliarda użytkowników. Jest jednym z najbardziej udanych przedsięwzięć w hi...
3.0
Książka Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Stanisław. Ślusarczyk
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt...
Książka Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania
Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania
Grażyna Kuś
Złożoność, zmienność i rosnąca konkurencyjność rynku zmusza firmy do pozyskiwania nabywców coraz bardziej wyszukanymi (wyrafinowanymi) metodami, co w efekcie prowadzi do zasypywania konsumentów szereg...
Książka Dawaj innym szczęście tw
Dawaj innym szczęście tw
Tony Hsieh, Katarzyna Sobiepanek-Szczęsna (tłum.)
Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutow...
10.0
Książka Reklama. Teoria projektu
Reklama. Teoria projektu
Wacław Śmid
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawowe dla każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować re...
Książka Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka
Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka
Walter Aarron
Jak zagwarantować wysokie miejsce Twojej witryny w wyszukiwarkach internetowych? Jak pozycjonować słowa kluczowe? Jak wykrywać i rozwiązywać problemy z Twoją stroną WWW? Stworzenie strony WWW to pierw...
9.33
Książka Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
Susan M. Weinschenk
Siła skutecznego kliknięcia Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych? Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów? Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją? Geni...
Książka Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek
Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek
Jeffery Callender, Peter Morville
Fragment:Okazuje się jednak, że bezpośrednia obsługa rozszerzania jest zjawiskiem dośćrzadkim. Odpowiednia funkcja najczęściej występuje w tezaurusach baz danychbibliotek (patrz rysunek 3.8), gdzie sł...
5.0
Książka Co na to Google
Co na to Google
Jarvis Jeff, Parys Joanna (tłum.)
Google to najpopularniejsza od wielu lat wyszukiwarka, z którą styka się każdy użytkownik internetu. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkc...
Książka Planeta google cel: skatalogować wszystkie informacje świata
Planeta google cel: skatalogować wszystkie informacje świata
Randall Stross
Kiedy Eric Schmidt w maju 2007 roku odwiedził Londyn, zapytano go, jak Google może wyglądać za pięć lat. Schmidt stwierdził, iż całkowita ilość informacji, jaką dysponuje Google, to wciąż ?wczesne? st...
8.0
Książka Imperium Google
Imperium Google
Lars Reppesgaard
W Imperium Google poruszane są tematy takie jak: jak korzystać i w pełni wykorzystać możliwości Google. W interesujący i wyczerpujący sposób przedstawione są odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące f...
8.0
Książka Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny
Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny
Seth Godin
Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości...
8.0
Książka Szukaj. Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję
Szukaj. Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję
John Battelle
Czego chce świat? Według Johna Battellea firma, która pozna odpowiedź na to pytanie we wszystkich jego odcieniach znaczeniowych, będzie potrafiła rozwikłać najtrudniejsze zagadki biznesu, a także same...
Książka Cyfrowe życie : jak się odnaleźć w świecie komputerów
Książka Na grzbiecie fali
Na grzbiecie fali
Thackara John, Rożewska-Kotyńska Adriana (tłum.), Łukasz Kotyński (tłum.)
Przenikliwa i zachwycająca książka z pogranicza biznesu, technologii, designu i kultury, z miejsca, gdzie tworzy się przyszłość... Od czasu swojej premiery (publikacja przez prestiżowy MIT) w 2005 rok...
Książka Mikrotrendy małe siły które niosą wielkie zmiany
Mikrotrendy małe siły które niosą wielkie zmiany
E. Kinney Zalesne, Mark J. Penn
Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania stosunkowo mało ...
Książka Potęga google'a. poznaj sekrety larry'ego i sergeya
Potęga google'a. poznaj sekrety larry'ego i sergeya
Richard L. Brandt
Wyprawa w głąb umysłów twórców firmy Google. Czego mogą nas nauczyć Larry Page i Sergey Brin? Google to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek świata. W ciągu ledwie kilku lat stała się równie ...
8.0
Książka The Mesh: Why the Future of Business Is Sharing
Książka In The Plex: How Google Thinks, Works, and Shapes Our Lives
Książka Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie
Mary Buffett, David Clark
Techniki zarządzania własnym życiem Dowiedz się, jak sprawić, by postrzegano Cię jako geniusza Zdobądź wiedzę, którą będziesz mógł zastosować w praktyce Naucz się wykorzystywać okazje i przyg...
Książka The Facebook Effect: The Inside Story of the Company That Is Connecting the World
Książka The Myths of Innovation
Książka Sztuka rozpoczynania
Sztuka rozpoczynania
Guy Kawasaki
Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat Nie cofaj się przed trudnymi projektami Odważnie sięgaj gwiazd Do biegu, gotowy....
10.0
Książka The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
Książka Founders at Work: Stories of Startups' Early Days
Książka Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose
Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose
Tony Hsieh
* You want to learn about the path that we took at Zappos to get to over $1 billion in gross merchandise sales in less than ten years. * You want to learn about the path I took that eventually led me ...
Książka Do More Faster: TechStars Lessons to Accelerate Your Startup
Książka Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers
Książka Wybij się! tw
Wybij się! tw
Gary Vaynerchuk
Czy masz hobby, któremu mógłbyś oddawać się całymi dniami? Jakiegoś bzika, przez którego jesteś gotów siedzieć do późna w nocy? Nadeszły wspaniałe czasy, w których można się oddawać swojej pasji i żyć...
8.0
Książka Crush It!: Why NOW Is the Time to Cash In on Your Passion
Książka Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie
Seth Godin
Fragment: [...] Po przyjrzeniu się wydatkom typowego gospodarstwa domowego stwierdzimy, że w tamtym okresie na zaspokojenie poszczególnych swoich potrzeb wydawało ono zaledwie ułamek tego, co my wydaj...
Książka Linchpin: Are You Indispensable?
Książka Business Stripped Bare
Business Stripped Bare
R. Branson
In "Business Stripped Bare" Branson shares the incredible truth about his most risky, brilliant and audacious deals. In this book, discover how he tried to take on one of the world's biggest superbran...
Książka Rework
Rework
David Heinemeier "DHH" Hansson, Jason Fried
From the founders of the trailblazing software company 37signals, here is a different kind of business book - one that explores a new reality. Today, anyone can be in business. Tools that used to be o...
9.6
Książka Marketing 3.0
Marketing 3.0
Iwan Setiawan, Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Gasper Dorota (tłum.)
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko ...
5.0
Książka Marketing technologii społecznych
Marketing technologii społecznych
Josh Bernoff, Charlene Li, Bernfoff Josh, Magda Mitkowska (tłum.)
Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać dla własnych celów potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 zróżnicowanych przykład...
8.0
Książka MARKETING SZEPTANY
MARKETING SZEPTANY
Mark Hughes
Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezp...
Książka Klienci.com : jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko
Klienci.com : jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko
Patricia B. Seybold
“Dla uważnego odbiorcy książka jest prawdziwą skarbnicą wiedzy, porad i wskazówek, popartych rzeczywistymi przykładami, które wydają się być oczywiste, a o których bardzo często zapominamy bądź ...

Komentarze