Agnieszka Dejnaka
Zostań fanem autorki:

Agnieszka Dejnaka

Autorka
6 /10
1 ocena z 1 książki,
przez 1 kanapowicza
Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu w WSB we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu marketingu i marketingu elektronicznego. Współpracowała w projektach z zakresu marketingu i e-commerce, współpracując z wieloma firmami polskimi i zagranicznymi (między innymi Lemon Sky, Technox, Bank Zachodni WBK). Jest konsultantem firm w zakresie marketingu internetowego, nowych technologii w marketingu i social mediów. Uczestniczyła w kilku pobytach naukowo-badawczych we Franklin University, USA. Autorka kilku książek naukowych i branżowych oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych i branżowych. Współautorka „Biblii e-biznesu”, która została uznana za najlepszy poradnik ekonomiczny i otrzymała pierwszą nagrodę „Economicus 2014″, Gazeta Prawna.

Książki

Biblia e-biznesu
Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka ...
6/10

Na początku był Internet. Potem ludzie zaczęli w nim handlować… Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości upraw...

Budowanie lojalności klientów
Budowanie lojalności klientów
Agnieszka Dejnaka

Marketing partnerski w polskich firmach: skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club) zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank) wiązanie klientów z firmą przez poz...

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
Agnieszka Dejnaka

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- cora...

Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne
Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne
Agnieszka Dejnaka, Stefan Forlicz, Wanda Patrzałek

Procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego nie stanowiły do niedawna przedmiotu badań nauk ekonomicznych. W literaturze zarówno polskiej, jak i światowej ist...

Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa
Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka

Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - ...

Innowacje w biznesie
Innowacje w biznesie
Agnieszka Dejnaka, Aniela Styś

Książka dotyczy procesu znaczącego w rozwoju gospodarczym i społecznym. Innowacje stały się desygnatem współczesnych czasów i obejmują bardzo szeroki zakres: od wpływu na efekty gospodarowania do korz...

Strategia reklamy marki, produktów i usług
2 wydania
Strategia reklamy marki, produktów i usług
Agnieszka Dejnaka

Marketingowy elementarz Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzecz...

Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami
Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami
Krzysztof Łobos, Agnieszka Dejnaka, Kazimierz Nagody-Mrozowicz

Teoria tłumu i chaosu to relatywnie nowe sposoby opisu i wyjaśniania zjawisk w różnych dyscyplinach naukowych, także w naukach społecznych. Mogą kojarzyć się z tymi zjawiskami w organizacjach czy społ...

Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie
Agnieszka Dejnaka

Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie? Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy? Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności? Jak zatrzymać najlepszyc...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl