Dan Schawbel

Autor
Obserwuj
10 /10
1 ocena z 1 książki,
przez 1 kanapowicza
Dan Schawbel jest partnerem zarządzającym Millennial Branding LLC oraz autorytetem w dziedzinie personal brandingu. Jego blog, PersonalBrandingBlog.com, promowany przez najbardziej liczące się media, takie jak Reuters i Fox Business, został uznany za najlepszy w rankingu Careerbuilder, a także znalazł się na liście Top 30 bloga marketingowego AdAge. Schawbel jako człowiek spoglądający w przyszłość był jednym z siedmiu pierwszych blogerów, którzy stworzyli własną aplikację na iPhone"a. W wieku dwudziestu sześciu lat został najmłodszym redaktorem "BusinessWeek". Na stałe współpracuje z WSJ.com, wydawcą "Personal Branding Magazine". Jest też felietonistą w "Metro US". Jego teksty pojawiały się w ponad 150 różnych mediach, takich jak "New York Times", "Wall Street Journal", CBS, Fox, ABC, NPR, "USA Today" i "Details".

Książki

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Dan Schawbel
{}10/10
Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmiesz...

Komentarze

Cytaty Dan Schawbel

{} Dodaj pierwszy cytat!
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe