Ewa Szczęsna

Autorka
Zostań fanem autorki:
Adiunkt na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca warszawskich uczelni wyższych i studiów podyplomowych (w Akademii Teatralnej, Polskiej Akademii Nauk), specjalizuje się w zakresie semiotyki i antropologii tekstów kultury współczesnej. Autorka książki Poetyka reklamy, pomysłodawca, redaktor i współautorka Słownika pojęć i tekstów kultury, autorka artykułów na temat perswazji w reklamie i semiotyki przekazw multimedialnych.

Książki

Cyfrowa semiopoetyka
Cyfrowa semiopoetyka
Ewa Szczęsna

Ewa Szczęsna - dr hab., prof. nadzw. Uniwersytetu Warszawskiego; specjalizuje się w zakresie poetyki, semiotyki, perswazji wieloznakowych, multimedialnych i interaktywnych tekstów kultury współczesnej...

Komparatystyka dzisiaj tom 1. problemy teoretyczne
Komparatystyka dzisiaj tom 1. problemy teoretyczne
Ewa Szczęsna

Komparatystyka dzisiaj. Problemy teoretyczne jest refleksją o aktualnej sytuacji polskiej i międzynarodowej komparatystyki. Prezentuje szeroki wachlarz poglądów i stanowisk badawczych. Autorzy wskazuj...

Między dyskursami, sztukami, mediami. Komparatystyka jutra
Między dyskursami, sztukami, mediami. Komparatystyka jutra
Seria: Projekty Komparastyki

Książka jest bez wątpienia pozycją wartościową, prezentującą tak teorię, jak i praktykę badawczą z obszaru nowoczesnej komparatystyki - zajmującej się problematyką "inter": interdyscyplinarną, interdy...

Przekaz digitalny. Z zagadnień semiotyki, semantyki i komunikacji cyfrowej
Przekaz digitalny. Z zagadnień semiotyki, semantyki i komunikacji cyfrowej
Seria: Projekty Komparastyki

Nie ulega wątpliwości, że wraz z tomem „Przekaz digitalny” otrzymujemy nie tylko całość oryginalnie zaprojektowaną i umiejętnie zrealizowaną, ale także wizję nowocześnie uprawianego medioznawstwa bud...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl