Książki

Marketing
6 wydań
Marketing
Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Seria: Poradniki i podręczniki biznesowe

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżer...

O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR.
O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR.
Philip Kotler, Theodore Levitt, Frederick F. Reichheld, Clayton M. Christensen ...
Seria: Kolekcja 10 IDEI, seria 2

Harley-Davidson jest jedną z 50 najlepszych globalnych marek, wycenioną na 7,8 mld dolarów. Lecz nie dawniej niż 1983 roku firmie groziło bankructwo. Osią przemiany i osiągniętego w jej następstwie su...

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity
Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity
Kevin Lane Keller

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity

Strategiczne zarządzanie marką
Strategiczne zarządzanie marką
Kevin Lane Keller

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarc...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl