Robert Heath

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Reklama
Reklama
Robert Heath

Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.

Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
Robert Heath

"Ukryta moc reklamy" podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach.Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że rekla...

Uwieść podświadomość
Uwieść podświadomość
Robert Heath

Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z z...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl