Wojciech Budzyński

Autor 2 czytelników
Zostań fanem autora:
5 /10
1 ocena z 1 książki,
przez 1 kanapowicza

Książki

Wizerunek firmy : kreowanie, zarządzanie, efekty
Eksport w przedsiębiorstwie
Eksport w przedsiębiorstwie
Wojciech Budzyński

Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystr...

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Wojciech Budzyński

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na u...

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia
Wojciech Budzyński

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na u...

Public relations : zarządzanie reputacją firmy
Public relations : zarządzanie reputacją firmy
Wojciech Budzyński

Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie public relations, a także praktyczne rady, jak zorganizować tę działalność, od czego zacząć, jak opracować program czy wdrożyć system identyfikacji...

Public relations strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Public relations strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Wojciech Budzyński

Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dzie...

Public relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość
Public relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość
Wojciech Budzyński

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posi...

Reklama : techniki skutecznej perswazji
Reklama : techniki skutecznej perswazji
Wojciech Budzyński

Książka porusza temat modny i kontrowersyjny. W formie zwięzłego, systematycznego wykładu autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, ...

Transport w przedsiębiorstwie
Transport w przedsiębiorstwie
Wojciech Budzyński

To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i menedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów. Dr Wojciech Budzyński jes...

Umowy w handlu krajowym i zagranicznym
2 wydania
Umowy w handlu krajowym i zagranicznym
Wojciech Budzyński

OPINIE Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eks...

Wizerunek równoległy
Wizerunek równoległy
Wojciech Budzyński

Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ...

Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami
Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami
Wojciech Budzyński

Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takic...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl