Urszula Zinserling

Tłumaczka
Zostań fanem autorki:

Książki

Marzenia z gwiezdnego pyłu
Marzenia z gwiezdnego pyłu
Lynn Kurland
4/10

LYNN KURLAND Wielokrotnie nagradzana autorka romansów historycznych z elementami fantasy i podróży w czasie. Magia historii, dawnych miejsc i namiętności w jej powieściach trwa przez wieki. Jake Kilch...

A teraz stwórz wielką firmę
2 wydania
A teraz stwórz wielką firmę
Mark Thompson, Brian Tracy
9/10

Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być ...

Nie oszukuj księcia
Nie oszukuj księcia
Liz Carlyle
7/10
Cykl: Rodzina Neville''ów, tom 2

Gareth Lloyd nigdy nie przypuszczał, że zostanie księciem. Wydawało mu się, że już w dzieciństwie został pozbawiony tej szansy, gdy rodzina pozbyła się go i skazała na wygnanie. Ułożył sobie życie, za...

Zarządzanie sprzedażą. Praktyki najlepszych
2 wydania
Zarządzanie sprzedażą. Praktyki najlepszych
Chet Holmes
10/10

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach st...

Dobry szef, zły szef
4 wydania
Dobry szef, zły szef
Robert I. Sutton, Janusz German

Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pr...

Jak przyciągnąć doskonałych klientów
2 wydania
Jak przyciągnąć doskonałych klientów
Jan Brogniez, Stacey Hall, Jan Bregniez

Przestań szukać doskonałych klientów Stacey Hall i Jan Brogniez obalają staroświeckie przekonanie, że ?biznes to wojna?, a zdobywanie udziałów na rynku oznacza ?pobicie? kogoś innego. Szczegółowo prze...

Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Douglas W. Hubbard

Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków...

Rozwój osobisty człowieka rozumnego
Rozwój osobisty człowieka rozumnego
Steve Pavlina

Prawdziwy rozwój osobisty nie jest ani szybki ani łatwy, choć sprytni marketerzy obiecują \"szybkie i łatwe\" wyniki w tej dziedzinie. Osiągnięcie poważnych rezultatów wymaga ciężkiej pracy, odwagi i ...

Sztuka przytulania klientów
Sztuka przytulania klientów
Mitchell Jack

Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi ilojalności klienta. Jedyny sposób na pozostanie wbiznesie to posiadanie klientów - iJack Mitchell wie, jak ich ...

Walka o wewnętrzne wpływy w firmie
Walka o wewnętrzne wpływy w firmie
Patrick Lencioni, Michał Staszczak

Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają wyda...

Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie sprzedażą
Chet Holmes, Tomasz Boruszczak

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl