LYNN KURLAND Wielokrotnie nagradzana autorka romansów historycznych z elementami fantasy i podróży w czasie. Magia historii, dawnych miejsc i namiętności w jej powieściach trwa przez wieki. Jake Kilch...
Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być ...
Gareth Lloyd nigdy nie przypuszczał, że zostanie księciem. Wydawało mu się, że już w dzieciństwie został pozbawiony tej szansy, gdy rodzina pozbyła się go i skazała na wygnanie. Ułożył sobie życie, za...
Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach st...
Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pr...
Przestań szukać doskonałych klientów Stacey Hall i Jan Brogniez obalają staroświeckie przekonanie, że ?biznes to wojna?, a zdobywanie udziałów na rynku oznacza ?pobicie? kogoś innego. Szczegółowo prze...
Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków...
Prawdziwy rozwój osobisty nie jest ani szybki ani łatwy, choć sprytni marketerzy obiecują \"szybkie i łatwe\" wyniki w tej dziedzinie. Osiągnięcie poważnych rezultatów wymaga ciężkiej pracy, odwagi i ...
Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi ilojalności klienta. Jedyny sposób na pozostanie wbiznesie to posiadanie klientów - iJack Mitchell wie, jak ich ...
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają wyda...
Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach...