Wątek: Czytnik do książek dla siostry

ceque11
2 wypowiedzi

Hej, zastanawiam się nad kupnem czytnika do e-booków dla mojej siostry na urodziny.
Nie znam się na tym za bardzo, więc chciałbym poprosić o poradę. Jaki czytnik polecacie i czym się kierować przy wyborze?
Wiem tylko tyle, że powinien mieć podświetlenie.

Aha i najlepiej, gdyby był w kolorze różowym, abo była możliwość dokupienia różowej obudowy. Jak rozumiecie moja siostra kocha róż.
Ale to nie jest najważniejsze kryterium, ważne, żeby był dobry i wygodny.

coconut
756 wypowiedzi

Hej, nie znam się szczególnie na czytnikach, ale od niedawna posiadam Pocketbook Touch 622, bez podświetlenia (ale wersja Lux to podobno to samo co mam ja, tylko że z podświetleniem) i jestem zadowolona. Odczytuje bardzo wiele formatów, gładko chodzi. Na Allegro można kupić etui, również różowe.
Wiele osób na pewno poleci Ci też Kindle'a, bo to chyba najbardziej znany czytnik, a w dodatku podobno bardzo dobry. Najlepiej zrobisz, jeśli poczytasz różne rankingi z internetu, w których oceny dokonują osoby, które miały do czynienia z wieloma egzemplarzami i po prostu się na tym znają. ;)
Najważniejszą rzeczą jest chyba ekran E Ink, choć prawdopodobne, że teraz jest już on standardem. ;)

Edit: Tutaj jest taki z różową obudową (ma też podświetlenie), ale najlepiej poczytaj, jak się sprawdza w praktyce.

Edytowany przez użytkownika coconut 9 miesięcy temu.
erewers
3 wypowiedzi

też bym polecił pocketbooki, są tańsze od kindli, a wg mnie równie dobre
touch lux 3 ostatnio wyszedł w wersji czerwonej, o różowym czytniku jeszcze nie słyszałem
a czym się kierować przy wyborze to polecam przeczytać:

bibliofilka33
4 wypowiedzi

Witam,