Badania w public relations

Anna Miotk
Badania w public relations
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Ksi膮偶ka to pierwsza na polskim rynku pozycja, kt贸ra w spos贸b przekrojowy, a przy tym przyst臋pny, prezentuje najwa偶niejsze zagadnienia zwi膮zane z prowadzeniem bada艅 w public relations. Podczas gdy w tej m艂odej jeszcze w Polsce bran偶y wi臋kszo艣膰 praktyk贸w PR bazuje na wyliczaniu ?ekwiwalentu reklamowego?, aby udowodni膰 swoj膮 skuteczno艣膰 ? okazuje si臋, 偶e istnieje wiele innych sposob贸w na to, aby mierzenie efekt贸w w public relations przesta艂o by膰 ?艢wi臋tym Graalem?, a sta艂o si臋 wymiern膮 codzienno艣ci膮. Warto przeczyta膰 o tym, jakie metody i narz臋dzia mog膮 by膰 wykorzystywane wprowadzeniu bada艅, jak konstruowa膰 mierniki, a przede wszystkim o tym, 偶e warunkiem skutecznego mierzenia efekt贸w dzia艂a艅 PR jest rzetelnie opracowany plan dzia艂a艅. Autorka mierzy si臋 r贸wnie偶 z panuj膮cymi w bran偶y stereotypami dotycz膮cymi bada艅 i wskazuje najwa偶niejsze nowe trendy. Teori臋 ubarwia praktycznymi radami oraz przyk艂adami z biznesu. Dzi臋ki lekturze tej ksi膮偶ki okazuje si臋, 偶e mierzenie efekt贸w dzia艂a艅 PR jest 艂atwiejsze, ni偶 si臋 wydaje! Patron medialny: Marketing w Praktyce
ISBN: 978-83-7641-614-4, 9788376416144
Wydawnictwo: Difin
Kategoria: Podr臋czniki
Stron: 231

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Ksi膮偶ka Badania w public relations nie ma jeszcze recenzji. Znasz j膮? Mo偶e napiszesz kilka s艂贸w dla innych Kanapowicz贸w?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Badania w public relations. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno艣ci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie