Budowanie lojalności klientów

Agnieszka Dejnaka
Budowanie lojalności klientów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing partnerski w polskich firmach: skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club) zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank) wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary) Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście. Kupujemy markowe przyprawy, których smaku jesteśmy pewni, nawet jeśli domowe danie staje się przez to droższe od serwowanego w restauracji. A przejściowe promocje nie powodują, że co parę miesięcy przełączamy się do innych sieci komórkowych. Czyż to nie zabawne? Wkroczyliśmy w bardziej dojrzałą erę marketingu relacji, lecz konsumenci wciąż łudzą się, że ich decyzje zakupowe są racjonalne, a wiele firm sprzedaje niemal po kosztach -- w przekonaniu, że najsilniejszą zachętą jest niska cena. W tej książce przeczytasz o polskich firmach, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. O firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny. Z tej książki dowiesz się: jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych, czym jest wartość życiowa klienta i jak ją zwiększać, jak działają programy lojalnościowe (internet i karty stałego klienta), jakie korzyści pozacenowe są ważne dla klientów, jak podnosić klientom koszty zmiany dostawcy, jak analizować i filtrować informacje o klientach. Koniec ery pojedynczych transakcji
ISBN: 978-83-246-0468-5, 9788324604685
Wydawnictwo: Onepress

Autor

Agnieszka Dejnaka Agnieszka Dejnaka Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu w WSB we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z...

Pozostałe książki:

Biblia e-biznesu Budowanie lojalności klientów CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa Innowacje w biznesie Strategia reklamy marki, produktów i usług Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie
Wszystkie książki Agnieszka Dejnaka

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Budowanie lojalności klientów? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Budowanie lojalności klientów. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl