Business of Media Distribution

Jeff Ulin
Książka Business of Media Distribution
Książka Business of Media Distribution
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Written by the insider who headed sales for Lucasfilm across distribution markets and managed the release of Star Wars Episode III, this is the first book to show how all related media distribution markets, including television, video and online, work together and independently to finance and maximize profits on productions. It demystifies how an idea moves from concept to profits and how distribution quietly dominates an industry otherwise grounded in high profile elements (production, marketing, creative, finance, law). The book provides a unique apprenticeship to the business, illuminating at a macro level how an idea can move from concept to generating $1 Billion, relating theory and practice in the context of the maturation of global market segments, and exposing the devil in the detail that impacts bottom line profits. Producers, me...
Data wydania: 2009
ISBN: 978-0-240-81200-7, 9780240812007
Wydawnictwo: Focal Press

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Business of Media Distribution nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
✍️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Książki, recenzje, ogłoszenia, społeczność!

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje każdy wielbiciel książek. Załóż konto i korzystaj w pełni ze wszystkich możliwości serwisu.
Zarejestruj się