CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie

Agata Rudnicka
CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu.
W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy. Dzięki lekturze można: zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania, poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością, dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami, poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.
Adresaci:
Opracowanie jest skierowane do studentów kierunków ekonomicznych, a także do przedsiębiorców, menedżerów zarządzających relacjami społecznymi w organizacjach, pracowników działów HR i PR odpowiedzialnych za budowanie relacji z interesariuszami.
Studenci będą wdzięczni za usystematyzowanie wiedzy i przekrojowe pokazanie światowych trendów i koncepcji. Praktycy CSR-u mogą znaleźć w książce teoretyczną podstawę modeli i narzędzi, których używają w swojej pracy. Warto zapoznać się z tą publikacją, aby odświeżyć lub uporządkować swoją wiedzę, a także znaleźć inspiracje na przyszłość.
Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Data wydania: 2012-08-07
ISBN: 978-83-264-5081-5, 9788326450815
Rodzaj: e-book
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2022 nakanapie.pl