Dawaj innym szczęście

Tony Hsieh
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Dawaj innym szczęście
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo.Staraj się zmienić świat.Aaa, i zarabiaj pieniądze… Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. – Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy W tej fascynującej (i często zabawnej) książce Tony objaśnia, jak przekuł swoje przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście. – Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project 10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę: 1. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat. 2. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze. 3. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów. 4. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu. 5. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę. 6. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę firmową, która uczyni twoich pracowników i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności. 7. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków. 8. Chcesz zbudować coś szczególnego. 9. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu. 10. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę.
Data wydania: 2018-06-08
ISBN: 978-83-8087-585-2, 9788380875852
Wydawnictwo: MT Biznes
Kategoria: Biznes
Stron: 268
Mamy 3 inne wydania tej książki

Autor

Tony Hsieh Tony Hsieh
Urodzony 12 grudnia 1973 roku w USA (Urbana, Illinois)
W roku 1999, w wieku dwudziestu czterech lat, Tony Hsieh (wymawiać „Szej”) sprzedał LinkExchange, firmę, którą współzałożył, Microsoftowi za 265 milionów dolarów. Następnie dołączył do Zappos jako doradca i inwestor, a ostatecznie został dyrektorem ...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Dawaj innym szczęście? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@mcmarcus
@mcmarcus
2011-06-28
10 /10
Przeczytane Mam E-biznes

To właściwie nie jest książka o szczęściu (prócz Dodatku) - i dobrze! To książka o drodze jaką przebył Tony Hsieh, czyli główny udziałowiec Zappos.com, by stworzyć jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek internetowych. Sklep, sprzedający pierwotnie buty, z obrotami na poziomie 1 mld $ rocznie. Sklep, który ostatecznie przejął Amazon.com za kwotę 1,2 mld $. Firmę, w której kultura oraz obsługa klienta są najwyższymi wartościami. To była trudna i kręta droga. Nie jeden raz los chciał sprawdzić zaangażowanie osób, stojących za marką Zappos. Historia godna ekranizacji, z... szczęśliwym zakończeniem. Po prostu świetna! Polecam!

| link |
@proseed
@proseed
2011-04-18
Lektury przedsiębiorcy

CEO słynnego (przejętego przez Amazon) sklepu online z obuwiem Tony Hsieh opisuje w książce swoje podejście do robienia biznesu. Według niego najważniejsze jest budowanie odpowiedniej kultury wewnątrz firmy. Twierdzi też, że wszyscy pracownicy firmy powinni być odpowiedzialni za obsługę klientów. Tony pokazuje w książce przykłady na to, jak wykorzystać zadowolenie do budowy profitów i przywiązania. Dzięki jego zaangażowaniu, Zappos z podupadającej firmy stał się liderem rynku z wyceną na poziomie 1.2 mld $ Polecam!

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Dawaj innym szczęście. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl