Destination Branding 2e

Nigel Morgan
Książka Destination Branding 2e
Książka Destination Branding 2e
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

In today's highly competitive market, many destinations - from individual resorts to countries - are adopting branding techniques similar to those used by Coca Cola, Nike and Sony in an effort to differentiate their identities and to emphasize the uniqueness of their product. By focusing on a range of global case studies, Destination Branding demonstrates that the adoption of a highly targeted, consumer research-based, multi-agency "mood branding" initiative leads to success every time.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-1-85617-820-4, 9781856178204
Wydawnictwo: Butterworth Heinemann

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Destination Branding 2e? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
✍️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Destination Branding 2e”- Nigel Morgan

Książka Destination Branding
Destination Branding Nigel Morgan
In today's highly competitive market, many destinations - fr...
Książka Early Gothic Manuscripts 1250 1285
Early Gothic Manuscripts 12... Nigel Morgan
This series provides a survey of book illumination in the Br...

Książki, recenzje, ogłoszenia, społeczność!

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje każdy wielbiciel książek. Załóż konto i korzystaj w pełni ze wszystkich możliwości serwisu.
Zarejestruj się