Directing Web Traffic

P. Smith
Directing Web Traffic
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Covering website promotion by designers for designers, this text shows how to use design effectively for the Internet. It looks at how design can create interest and awareness around a website, help attract and keep visitors and ensure that they see what you want them to. Tried and tested off- and on-line promotional strategies are covered, as are search engine maximization, navigation, advertisements (banners, pop-ups and more), on-line surveys and guerrilla marketing. Profiles of a range of sites and campaigns show how good marketing works - and what should be avoided.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-2-88046-701-2, 9782880467012
Wydawnictwo: Rotovision

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Directing Web Traffic aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Directing Web Traffic. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl