DirectX : rendering w czasie rzeczywistym

Kelly Dempski
DirectX : rendering w czasie rzeczywistym
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

W ci─ůgu kilku ostatnich lat przetwarzanie grafiki w czasie rzeczywistym osi─ůgn─Ö┼éo stopie┼ä najwy┼╝szego zaawansowania. Obecnie powszechnie dost─Öpne s─ů procesory przetwarzania grafiki, kt├│re dor├│wnuj─ů szybko┼Ťci─ů i mo┼╝liwo┼Ťciami najdro┼╝szym stacjom graficznym sprzed zaledwie kilku lat. Je┼╝eli jeste┼Ť got├│w na pog┼é─Öbienie swojej wiedzy na temat programowania grafiki, si─Ögnij po t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö. Opisuje ona zaawansowane zagadnienia w taki spos├│b, ┼╝e nawet pocz─ůtkuj─ůcy przyswajaj─ů je ┼éatwo. Czytelnicy, kt├│rzy b─Öd─ů studiowa─ç t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö od pocz─ůtku i dok┼éadnie j─ů przeanalizuj─ů, nie powinni mie─ç problemu z nauczeniem si─Ö coraz bardziej skomplikowanych technik. Czytelnicy zaawansowani mog─ů wykorzystywa─ç t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö jako u┼╝yteczne ┼║r├│d┼éo informacji, przeskakuj─ůc od rozdzia┼éu do rozdzia┼éu, wtedy kiedy maj─ů potrzeb─Ö nauczenia si─Ö lub dok┼éadniejszego poznania wybranych problem├│w. Ksi─ů┼╝ka zawiera: Powt├│rzenie wiadomo┼Ťci o wektorach i macierzach Om├│wienie zagadnie┼ä zwi─ůzanych z o┼Ťwietleniem Opis potok├│w graficznych Opis konfiguracji ┼Ťrodowiska Sposoby korzystania z DirectX Dok┼éadne om├│wienie renderingu Opis sposob├│w nak┼éadania tekstur Problemy zwi─ůzane z przezroczysto┼Ťci─ů Opis technik vertex shader i pixel shader Zasady tworzenia cieni przestrzennych Sposoby tworzenia animowanych postaci ... i wiele innych zaawansowanych technik, u┼╝ywanych przez profesjonalnych programist├│w. Towarzysz─ů jej cenne dodatki na CD (m.in. Microsoft DirectX┬« 8.1 SDK, wersja demonstracyjna przegl─ůdarki efekt├│w NVidia┬«, program do zrzut├│w video - VirtualDub, wersja demonstracyjna programu trueSpace firmy Caligari┬«) Niezale┼╝nie od Twojego programistycznego do┼Ťwiadczenia, ksi─ů┼╝ka ta mo┼╝e pos┼éu┼╝y─ç Ci jako przewodnik pozwalaj─ůcy na osi─ůgni─Öcie mistrzostwa w wykorzystaniu mo┼╝liwo┼Ťci programowania grafiki w czasie rzeczywistym.
ISBN: 978-83-7361-120-7, 9788373611207
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Ksi─ů┼╝ka DirectX : rendering w czasie rzeczywistym nie ma jeszcze recenzji. Znasz j─ů? Mo┼╝e napiszesz kilka s┼é├│w dla innych Kanapowicz├│w?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka DirectX : rendering w czasie rzeczywistym. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe