Electronic Media Management

William E. McCavitt
Electronic Media Management
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The fifth edition of a classic text features important updates that reflect the enormous changes that have taken place in recent years - the Internet as an important information transmission format that is here to stay and convergence among media. This edition features thorough discussions on the Internet and convergence, as well as reflects the latest information on broadcast and cable regulations and policies. It also includes a fresh batch of case studies, and study questions. As in previous editions, this book also covers management theory, audience analysis, broadcast promotion, and marketing. This is the most complete book on broadcast and cable management. This is the only book that examines: the management of non-commercial radio and television stations; and ways of assuming ownership of a broadcast station or cable system.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-240-80872-7, 9780240808727
Język: angielski
Wydawnictwo: Focal Press

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Electronic Media Management aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Electronic Media Management. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl