Etnocentryzm konsumencki : produkty krajowe czy zagraniczne

Adam Figiel
Etnocentryzm konsumencki : produkty krajowe czy zagraniczne
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dającychpogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy— opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce — podająw każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniukonkretnych problemów dotyczących działania na rynku.Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-208-1491-0, 9788320814910
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Etnocentryzm konsumencki : produkty krajowe czy zagraniczne? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Etnocentryzm konsumencki : produkty krajowe czy zagraniczne. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl