Global Market Developing a Strategy to Manage Across Borders

J. Quelch
Global Market Developing a Strategy to Manage Across Borders
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Authors Quelch and Deshpande bring together thirteen Harvard Business School professors to discuss the challenges and benefits encountered by executives in the global marketplace with the demands of the 'unglobal consumer' who does not have a 'one size fits all' need. Topics include: operating costs of global advertising and marketing services, global product standards; managing global supply chains; global account management; and global brands.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-0-7879-6857-1, 9780787968571
Język: angielski
Wydawnictwo: Jossey-Bass

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Global Market Developing a Strategy to Manage Across Borders aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Global Market Developing a Strategy to Manage Across Borders. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl