Harvard Business Review. Przyw贸dztwo w sytuacjach prze艂omowych

Hans J眉rgen Press
Harvard Business Review. Przyw贸dztwo w sytuacjach prze艂omowych
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Co znaczy by膰 przyw贸dc膮 w fascynuj膮cym i ci膮gle zmieniaj膮cym si臋 艣wiecie?

Autorzy artyku艂贸w opublikowanych w tej ksi膮偶ce wyjawiaj膮 cechy i dzia艂ania dobrego przyw贸dcy, si臋gaj膮c po inspiruj膮ce przyk艂ady i wnioski z do艣wiadcze艅 lider贸w wielu organizacji. Opowiadaj膮 na pytanie, co sprawia, 偶e mened偶er staje si臋 prawdziwym przyw贸dc膮 nad膮偶aj膮cym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu.

Dobry lider to rzadki i cenny zas贸b ka偶dej organizacji. Przyw贸dc贸w z krwi i ko艣ci brakuje w ka偶dym systemie i ka偶dej gospodarce. Nikt nie rodzi si臋 przyw贸dc膮, ale mo偶na si臋 nim sta膰, nabywaj膮c odpowiedni膮 wiedz臋 i umiej臋tno艣ci, a tak偶e kszta艂tuj膮c charakter.

"Harvard Business Review. Przyw贸dztwo w sytuacjach prze艂omowych" to zbi贸r artyku艂贸w, kt贸re w wersji oryginalnej ukaza艂y si臋 w Harvard Business Review -- cenionym przez mened偶er贸w, naukowc贸w i przedsi臋biorc贸w czasopi艣mie, wydawanym przez jeden z najbardziej presti偶owych uniwersytet贸w na 艣wiecie. Autorzy prezentowanych tu artyku艂贸w przekazuj膮 mened偶erom nowe idee, zanim te stan膮 si臋 powszechne i og贸lnodost臋pne. Omawiaj膮 prawdziwe przypadki firm, prze艂omowe koncepcje oraz narz臋dzia i techniki stosowane w organizacjach na ca艂ym 艣wiecie. Koncepcje, kt贸re znajdziesz w tej ksi膮偶ce, mog膮 sta膰 si臋 jutro cz臋艣ci膮 Twojego otoczenia rynkowego.

Legendarni liderzy korporacji o cechach dobrego przyw贸dcy
Wypracowywanie w艂asnych zasad przyw贸dztwa
Style zarz膮dzania: 艂agodne i twarde
Komunikacja z podw艂adnymi
Charyzma, osobowo艣膰 i charakter przyw贸dcy
Przyw贸dcy w armii -- rola dyscypliny i autorytetu
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-7361-910-4, 9788373619104
Wydawnictwo: One Press, Helion
Seria: Onepress VIP
Stron: 192

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e ksi膮偶ka Harvard Business Review. Przyw贸dztwo w sytuacjach prze艂omowych a偶 si臋 prosi o Twoj膮 recenzj臋. Chyba jej nie odm贸wisz?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Harvard Business Review. Przyw贸dztwo w sytuacjach prze艂omowych. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno艣ci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie