Key Account Manager

Dr Krzysztof Kałucki
Key Account Manager
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Ksi─ů┼╝ka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach merytorycznych zwi─ůzanych z wykonywaniem zawodu; zawiera tre┼Ťci dotycz─ůce skutecznych narz─Ödzi stosowanych w codziennej pracy. Prosta tre┼Ť─ç poparta opisem w┼éasnych do┼Ťwiadcze┼ä autora w wykonywaniu zawodu KAM-a sprawia, i┼╝ czyta si─Ö j─ů bez konieczno┼Ťci si─Ögania po literatur─Ö specjalistyczn─ů, cho─çby z zakresu ekonomii. Dla os├│b, kt├│re podobnie jak autor s─ů wieloletnimi praktykami, ksi─ů┼╝ka stanowi─ç mo┼╝e form─Ö przypomnienia podstawowych zagadnie┼ä czy spojrzenia na nie z innej perspektywy. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy s─ů zbudowane w taki spos├│b, i┼╝ mo┼╝na je czyta─ç oddzielnie. My┼Ťl─ů przewodni─ů ksi─ů┼╝ki jest sprowadzenie wi─Ökszo┼Ťci zagadnie┼ä do czysto merytorycznej i praktycznej formy. Praca managera zarz─ůdzaj─ůcego wsp├│┼éprac─ů z Kluczowymi Klientami jest pokazana z wielu pespektyw. Ka┼╝dy mo┼╝e sam zdefiniowa─ç, kim tak naprawd─Ö jest Key Account Manager: indywidualist─ů (pracuj─ůcym w samotno┼Ťci nad procesem), czy moderatorem grupy, kt├│ra ma ┼Ťci┼Ťle okre┼Ťlone zadania, a mo┼╝e zupe┼énie kim┼Ť innym. Spo┼Ťr├│d wielu obszar├│w pracy Key Account Managera wybrano te najistotniejsze i najbardziej pragmatyczne. Je┼Ťli wi─Öc omawiany jest wp┼éyw komunikacji pozawerbalnej na proces negocjacyjny, to tylko w odniesieniu do wybranych aspekt├│w. Je┼╝eli pojawia si─Ö odwo┼éanie do zagadnie┼ä zwi─ůzanych z odczytywaniem i kontrol─ů emocji czy inteligencj─ů emocjonaln─ů, to tylko w najistotniejszych obszarach. To nie jest ksi─ů┼╝ka o negocjacjach, cho─ç nie da si─Ö pisa─ç o pracy KAM-a bez om├│wienia podstawowego narz─Ödzia pracy, jakim s─ů negocjacje handlowe. Nie jest to r├│wnie┼╝ ksi─ů┼╝ka o stosowaniu perswazji i manipulacji w znaczeniu, jak osi─ůgn─ů─ç maksymalny zysk w najkr├│tszym czasie. Tre┼Ť─ç oraz forma zosta┼éy przygotowane w taki spos├│b, aby zawiera┼éy prosty przekaz odnosz─ůcy si─Ö do istoty zagadnienia. Znaczna cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki po┼Ťwi─Öcona jest prawid┼éowej komunikacji z drug─ů osob─ů. W przypadku pracy Key Account Managera komunikacja mi─Ödzyludzka stanowi fundament powodzenia w biznesie. Je┼╝eli proces komunikacji nie b─Ödzie w┼éa┼Ťciwy, ┼╝adne rozwi─ůzania biznesowe nie zako┼äcz─ů si─Ö sukcesem. Poniewa┼╝ aspekt ten jest niezwykle istotny, opisano go za po┼Ťrednictwem trzech modeli: tradycyjnego, pozawerbalnego oraz w odniesieniu do zagadnie┼ä zwi─ůzanych z Neuro Lingwistycznym Programowaniem (NLP). Patroni medialni: Instytut Doskona┼éo┼Ťci, Czasopismo 21 wiek, Miesi─Öcznik Benefit, Eksperci Sprzeda┼╝y, Marschall Polska Sp. z o.o.
Data wydania: 2015
ISBN: 978-83-7930-764-7, 9788379307647
Wydawnictwo: Difin
Stron: 188

Autor

Dr Krzysztof Ka┼éucki Dr Krzysztof Ka┼éucki Ekspert Key Account Management i negocjacji. Aktywny negocjator, wyk┼éadowca akademicki, trener, autor ksi─ů┼╝ek. Za┼éo┼╝yciel KAM Instytut. Praktyk biznesu z ponad 20 letnim do┼Ťwiadczeniem w sprzeda┼╝y, zarz─ůdzaniu kadr─ů menad┼╝ersk─ů i negocjacjach. Akty...

Pozosta┼ée ksi─ů┼╝ki:

Techniki negocjacyjne Smocze skarby Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji
Wszystkie ksi─ů┼╝ki Dr Krzysztof Ka┼éucki

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe
Sprawdzam dost─Öpno┼Ť─ç...
Ogłoszenia
{}
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukaj─ů tej ksi─ů┼╝ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widz─Ö, ┼╝e znasz ksi─ů┼╝k─Ö Key Account Manager? Koniecznie daj zna─ç, co o niej my┼Ťlisz w recenzji!
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Key Account Manager. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno┼Ťci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Południe