Kiedy ryby latają

Joseph Michelli, John Yokoyama
Kiedy ryby latają
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W Seattle, na rynku Pike Place, jest stoisko rybne. To nie jest zwykły stragan, ale stoisko światowej sławy. Sprzedawcy oferują tłumom niezwykły spektakl: rzucają — a nie podają — sobie ogromne łososie i mają w sobie tyle radości, że każdy, kto podchodzi do stoiska, wyczuwa przyjazną aurę. Tym, co wyróżnia stoisko Pike Place Fish spośród innych firm, jest energiczna, jedyna w swoim rodzaju kultura organizacyjna. A teraz wyobraź sobie małe, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką firmę w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata? Czy zdołałbyś przyciągnąć do zwykłego stoiska rybnego tłumy reporterów, nie wydając ani grosza na reklamę? Czy napisałbyś o stoisku rybnym książkę, która zostałaby przetłumaczona na 34 języki? Czy potrafiłbyś zachęcić liderów takich firm jak Panasonic, Ford czy Marriott, by przyjeżdżali na twoje stoisko i układali na nim ryby po to, by poznać niezwykłą, stworzoną przez ciebie kulturę organizacyjną? Tak. Potrafiłbyś. Potrafił to zrobić John Yokoyama, właściciel stoiska rybnego Pike Place Fish w Seattle, i każdy inny człowiek na ziemi także potrafiłby to zrobić. W tej książce John Yokoyama opowiada, jak zmienił małą, nierentowną firmę Pike Place Fish w modelową organizację, na której wzorują się korporacje takie jak Shell Oil Company czy Cattlemen’s Steakhouse. Wszystko zaczęło się od sformułowania wizji — Yokoyama i jego pracownicy postanowili przekształcić zwykłe stoisko rybne w firmę światowej sławy i wszelkimi dostępnymi sposobami ulepszać życie jej klientów, dostawców oraz wszystkich, którzy nawiązują z nią kontakt. John Yokoyama opowiada prostą historię. Historię o tym, jak rozpalić w ludziach ogień nadziei na lepsze jutro. O tym, jak uskrzydlić pracowników i nadać ich czynom głębszy sens. Poznaj filozofię życia i pracy całkiem inną niż ta, którą wpaja nam konsumpcyjny świat. I uwierz, że nie ma marzeń drugiej kategorii. Strategie i zasady, które przyniosły Yokoyamie spektakularny sukces, mogą być stosowane przez przedsiębiorców, menedżerów i sprzedawców wszędzie tam, gdzie potrzebne są: lepsza obsługa klienta, wyższe morale pracowników i bardziej przyjazne środowisko pracy. Skoro Pike Place Fish, firma w mało atrakcyjnej branży, gdzie potrzebna jest ciężka praca fizyczna, osiągnęła tak wiele, nie wydając na reklamę ani grosza, to wyobraź sobie, co możesz osiągnąć ty w swojej branży. Tajemnica sukcesu przedsiębiorcy, bohatera bestsellerowej serii biznesowej FISH! O AUTORACH John Yokoyama jest właścicielem światowej sławy stoiska rybnego Pike Place Fish. Jest zapalonym wędkarzem: już jako dziecko łowił z ojcem ryby na wodach Puget Sound. Doświadczenie w handlu zdobył, pracując na straganie ojca na rynku Pike Place w Seattle. W wieku 25 lat przejął stoisko rybne, znane dziś na całym świecie jako World Famous Pike Place Fish. Pracuje i mieszka w Seattle. Dr Joseph Michelli jest psychologiem, konsultantem do spraw organizacji miejsca pracy, gospodarzem popularnego programu radiowego, zawodowym mówcą i autorem książki Humor, Play and Laughter. Doradza firmom z całego świata, jak tworzyć energiczne i przyjazne kultury organizacyjne. Mieszka w Colorado Springs w stanie Kolorado. OPINIE „John Yokoyama i Joseph Michelli wyjaśniają, jak znaleźć głębszy sens w pracy i życiu prywatnym. Dzięki ich zasadom zwykłe stoisko rybne na rynku Pike Place w Seattle stało się firmą światowej sławy. Zdaj się na ich doświadczenie. Dowiedz się, jak motywować ludzi i czym zachwycać klientów. Sprawdzone zasady”. — Ken Blanchard, współautor bestsellera Jednominutowy menedżer „Menedżerowie i przedsiębiorcy często próbują zmieniać zachowania podwładnych. John Yokoyama zaczął od przeciwnej strony. Postanowił, kim chce być i stworzył potężną wizję. Zamiast wymagać rezultatów, zainspirował pracowników. Jego firma, Pike Place Fish, stała się wzorcową organizacją, opisywaną w podręcznikach dla menedżerów na całym świecie. John Yokoyama jest wielkim liderem i ma
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-88970-08-5, 9788388970085
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 184
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Autor

Joseph Michelli Joseph Michelli
Urodzony 11 sierpnia 1960 roku
Joseph Michelli jest amerykańskim psychologiem, mówcą i pisarzem. Karierę rozpoczął jako psycholog w 1988 roku. Od 2004 roku pisze książki biznesowe, w tym The Starbucks Experience, The New Gold Standard, Prescription for Excellence i Driven to Deli...

Pozostałe książki:

Kiedy ryby latają Starbucks. Droga na szczyt
Wszystkie książki Joseph Michelli

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Kiedy ryby latają? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Kiedy ryby latają. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl