Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Ewa Badzińska
Książka Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów
Książka Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia. Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się z klientami, oraz sposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia i działania, w którym istotną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i nowoczesnych mediach elektronicznych. Jednym z kluczowych problemów, przed jakim stoją obecnie funkcjonujące firmy, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali i efektywności operacyjnej z unikalnymi, silnie zindywidualizowanymi i wciąż zmieniającymi się potrzebami klientów i kontrahentów.
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-208-1960-1, 9788320819601
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Stron: 164

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów”- Ewa Badzińska

Książka Company in process of integration with European Union
Company in process of integ... Marzena Godlewska, Elżbieta Weiss
Monography is result of several academic centers reserch. It...
Książka Dotacje na ochronę środowiska w okresie 2007 - 2013
Dotacje na ochronę środowis... M. Sadowska, Tomasz Sadowski, Aleksander Tołoczko, Tomasz Kuchlewski
Praktyczny przewodnik, czyli o tym, jak skutecznie pozyskać ...
Książka Vademecum Beneficjenta. Działanie 3.4 ZPORR
Vademecum Beneficjenta. Dzi...
W Polsce w obecnym Okresie Programowania 2004-2006 wdrażanyc...
Książka Jak prawidłowo rozliczyć projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka?
Jak prawidłowo rozliczyć pr... Dominika Wszołek-Lech, Maria Lech
Rozliczasz projekt w ramach PO IG ? skorzystaj ze wskazówek ...
Książka Vademecum beneficjenta. Działanie 2.3. SPO WKP
Vademecum beneficjenta. Dzi...
Książka powstała z myślą o przedsiębiorcach aktywnie uczestn...

Cytaty z książki

O nie! Książka Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe