Konkurowanie przedsi臋biorstw w segmencie m艂odych konsument贸w

Ewa Badzi艅ska
Ksi膮偶ka Konkurowanie przedsi臋biorstw w segmencie m艂odych konsument贸w
Ksi膮偶ka Konkurowanie przedsi臋biorstw w segmencie m艂odych konsument贸w
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Intensywne tempo zmian spo艂ecznych, gospodarczych i politycznych wywar艂o niew膮tpliwie istotny wp艂yw na procesy zachodz膮ce w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyra偶aj膮cych si臋 m.in. zmianami system贸w warto艣ci, oczekiwa艅 i preferencji oraz rosn膮c膮 艣wiadomo艣ci膮 i si艂膮 nabywc贸w. Towarzysz膮 temu zmiany warunk贸w realizacji potrzeb, zainteresowa艅, obszar贸w aktywno艣ci i styl贸w 偶ycia. Wspomniane procesy wp艂ywaj膮 w istotny spos贸b na strategie i dzia艂ania marketingowe wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw, a zw艂aszcza metody komunikowania si臋 z klientami, oraz sposoby prowadzenia dzia艂alno艣ci operacyjnej. Niezb臋dna staje si臋 modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie si臋 mened偶er贸w na nowy spos贸b my艣lenia i dzia艂ania, w kt贸rym istotn膮 rol臋 odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i nowoczesnych mediach elektronicznych. Jednym z kluczowych problem贸w, przed jakim stoj膮 obecnie funkcjonuj膮ce firmy, jest pogodzenie wymog贸w ekonomii skali i efektywno艣ci operacyjnej z unikalnymi, silnie zindywidualizowanymi i wci膮偶 zmieniaj膮cymi si臋 potrzebami klient贸w i kontrahent贸w.
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-208-1960-1, 9788320819601
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Stron: 164

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe


Og艂oszenia

{}
Dodaj og艂oszenie
za darmo!
U偶ywane ksi膮偶ki maj膮 dusz臋. Zamiast kupowa膰 w sklepie, zajrzyj na nasz膮 stron臋 z og艂oszeniami. Ksi膮偶kowe zero-waste? Kupuj u偶ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Ksi膮偶ka Konkurowanie przedsi臋biorstw w segmencie m艂odych konsument贸w nie ma jeszcze recenzji. Znasz j膮? Mo偶e napiszesz kilka s艂贸w dla innych Kanapowicz贸w?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Co czyta膰 po ksi膮偶ce “Konkurowanie przedsi臋biorstw w segmencie m艂odych konsument贸w”- Ewa Badzi艅ska

Ksi膮偶ka Company in process of integration with European Union
Company in process of integ... Marzena Godlewska, El偶bieta Weiss
Monography is result of several academic centers reserch. It...
Ksi膮偶ka Dotacje na ochron臋 艣rodowiska w okresie 2007 - 2013
Dotacje na ochron臋 艣rodowis... M. Sadowska, Tomasz Sadowski, Aleksander To艂oczko, Tomasz Kuchlewski
Praktyczny przewodnik, czyli o tym, jak skutecznie pozyska膰 ...
Ksi膮偶ka Vademecum Beneficjenta. Dzia艂anie 3.4 ZPORR
Vademecum Beneficjenta. Dzi...
W Polsce w obecnym Okresie Programowania 2004-2006 wdra偶anyc...
Ksi膮偶ka Jak prawid艂owo rozliczy膰 projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka?
Jak prawid艂owo rozliczy膰 pr... Dominika Wszo艂ek-Lech, Maria Lech
Rozliczasz projekt w ramach PO IG ? skorzystaj ze wskaz贸wek ...
Ksi膮偶ka Vademecum beneficjenta. Dzia艂anie 2.3. SPO WKP
Vademecum beneficjenta. Dzi...
Ksi膮偶ka powsta艂a z my艣l膮 o przedsi臋biorcach aktywnie uczestn...

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Konkurowanie przedsi臋biorstw w segmencie m艂odych konsument贸w. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno艣ci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie