Kryzys i przetrwanie w marketingu

Magdalena Rzemieniak, Marcin Nowakowski
Kryzys i przetrwanie w marketingu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W książce skoncentrowano uwagę na marketingowych uwarunkowaniach i implikacjach kryzysu w przedsiębiorstwie. Dyskusja o kryzysach i przetrwaniu, skądinąd bardzo aktualna z punku widzenia kreacji biznesu, nie jest dyskusją wyłącznie o defensywie, czy wycofywaniu się. Jest dyskusją o marketingowym podejściu do radzenia sobie z kryzysami i wyborach, przed jakimi stoi przedsiębiorstwo. W końcowej części publikacji sporo miejsca poświecono marketingowym koncepcjom i strategiom przetrwania. Realizacja strategii przetrwania jest trudna, na ich drodze piętrzą się rozmaite przeszkody, ale jest odpowiednia na zagrożenia, z którymi przedsiębiorstwo w jego normalnym rozwoju zmierza się wielokrotnie. Dla kondycji zarządzania ważne jest, w jaki sposób przedsiębiorstwa przetrwały kryzysy i jak wpłynęło to na ukształtowanie postaw proprzedsiębiorczych. W książce między innymi: * pojęcia kryzysu, przetrwania i rynków schyłkowych w marketingu * strategie przetrwania jako opcje efektywnego funkcjonowania na rynkach schyłkowych * Metodologia strategii przetrwania w międzynarodowym zarządzaniu marketingowym * przykłady realizacji marketingowych strategii przetrwania
Data wydania: 2003
ISBN: 978-83-7251-384-7, 9788372513847
Wydawnictwo: Centrum Doradztwa i Informacji Difin

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Kryzys i przetrwanie w marketingu? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Kryzys i przetrwanie w marketingu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl