Korespondencja handlowa kształtuje wizerunek firmy. Często decyduje o jej sukcesie handlowym, ułatwiając dotarcie do świadomości potencjalnego klienta. Ta książka pomoże Ci zbudować i utrzymać najlepszą reputację swojej firmy, wzbudzać zainteresowanie produktami czy usługami, które oferujesz. Dzięki niej dowiesz się, jak redagować najtrudniejsze w korespondencji służbowej dokumenty profesjonalnie i w dobrym stylu. Znajdziesz tu omówienie każdego aspektu tworzenia korespondencji: od sposobów zainteresowania klienta, poprzez poprawność językową oferty, aż po jej szatę graficzną. Odpowiednio redagowane listy pomogą Ci: finalizować sprzedaż; budować trwałe relacje z klientami; przyjmować dostawy na korzystnych warunkach; zarządzać płatnościami; radzić sobie ze sprawami pracowniczymi. Dzięki przejrzystemu układowi książki możesz błyskawicznie dotrzeć do potrzebnych wzorów listów wraz z komentarzami objaśniającymi. "Listy i oferty handlowe" to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce zwiększyć skuteczność swojej korespondencji służbowej i z marszu redagować nawet najtrudniejsze listy.