Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

Dariusz Tworzydło
Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Ponadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-60583-20-3, 9788360583203
Wydawnictwo: WSIiZ

Autor

Dariusz Tworzydło Dariusz Tworzydło
Urodzony 28 stycznia 1974 roku w Polsce (Brzozów)
Dariusz Tworzydło – polski ekonomista, doktor habilitowany nauk społecznych w dyscyplinie nauki o mediach, profesor WSIiZ w latach 2003–2006, ekspert z zakresu ekonomii, badań społecznych i public relations. Fot. Tadeusz Poznak-źródło: @Link

Pozostałe książki:

Komunikowanie organizacji w kryzysie Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0 Public relations : teoria i studia przypadków Public relations w teorii i praktyce Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Wszystkie książki Dariusz Tworzydło

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl