Marketing

Spalton Peter, Edward Maliszewski, Philip Kotler, G. Armstrong ...
Ksi─ů┼╝ka Marketing
Lista autor├│w
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Nowoczesny podr─Öcznik prezentuj─ůcy przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niekt├│re nowe zagadnienia dotycz─ůce: stosowania marketingu w r├│┼╝nych sytuacjach rynkowych, warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů, skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éalno┼Ťci marketingowej oraz organizacji i audytu dzia┼éa┼ä marketingowych. Opracowanie zawiera zar├│wno ugruntowan─ů wiedz─Ö wspart─ů do┼Ťwiadczeniem kilkudziesi─Öciu lat stosowania marketingu na ┼Ťwiecie, jak i wiedz─Ö wypracowan─ů w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzacj─Ö opisywanych zagadnie┼ä u┼éatwia modu┼éowy uk┼éad tre┼Ťci.

Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w studi├│w stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestnik├│w studi├│w podyplomowych w zakresie problematyki zarz─ůdzania i marketingu oraz program├│w MBA, wyk┼éadowc├│w szk├│┼é wy┼╝szych i nauczycieli ┼Ťrednich szk├│┼é ekonomicznych, a tak┼╝e praktyk├│w gospodarczych.

Autorami podr─Öcznika s─ů pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szko┼éy G┼é├│wnej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Ko┼║mi┼äskiego, maj─ůcy du┼╝e do┼Ťwiadczenie praktyczne wynikaj─ůce ze wsp├│┼épracy z wieloma przedsi─Öbiorstwami i organizacjami. S─ů oni wsp├│┼éautorami znanych w Polsce i cenionych ksi─ů┼╝ek z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywno┼Ť─ç marketingu oraz Koszty i efekty dzia┼éa┼ä marketingowych.

Uzupe┼énieniem podr─Öcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych dzia┼éa┼ä jest przygotowana przez ten sam zesp├│┼é autorski ksi─ů┼╝ka MARKETING. Kluczowe poj─Öcia i praktyczne zastosowania. Publikacja ta, tworz─ůc sp├│jn─ů ca┼éo┼Ť─ç z podr─Öcznikiem, zawiera mi─Ödzy innymi przyk┼éady z rynku, praktyczne wskaz├│wki i zestawienia dla mened┼╝er├│w, om├│wienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu oraz zagadnienia wykraczaj─ůce poza tre┼Ť─ç podr─Öcznika, na przyk┼éad wsp├│┼épraca przedsi─Öbiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje u┼éatwiaj─ůce pisanie prac dyplomowych.
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-208-1947-2, 9788320819472
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Stron: 356
Mamy 14 innych wyda┼ä tej ksi─ů┼╝ki

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Ksi─ů┼╝ka Marketing nie ma jeszcze recenzji. Znasz j─ů? Mo┼╝e napiszesz kilka s┼é├│w dla innych Kanapowicz├│w?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Co czyta─ç po ksi─ů┼╝ce “Marketing”- Spalton Peter

Marketing w sektorze publicznym
Marketing w sektorze public... Nancy Lee, Philip Kotler
Ksi─ů┼╝ka znanego guru marketingu Philipa Kotlera i Nancy Lee ...
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Marketing strategiczny w op... Stevens Robert J., Shalowitz Joel, Philip Kotler
Zwi─Ökszenie skuteczno┼Ťci dzia┼éania opieki zdrowotnej wymaga ...
Marketing nie stoi w miejscu : nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnow─Ö
Marketing nie stoi w miejsc... Maesincee Suvit, Jain Dipak C., Philip Kotler
Upowszechnienie Internetu otworzy┼éo zupe┼énie nowe mo┼╝liwo┼Ťci...
Zachowania podmiot├│w w warunkach globalizacji rynk├│w
Zachowania podmiotów w waru... Wanda Patrzałek
Ksi─ů┼╝ka prezentuje zmiany, jakie pod wp┼éywem procesu globali...
Zarz─ůdzanie warto┼Ťci─ů klienta
Zarz─ůdzanie warto┼Ťci─ů klienta V. Kumar
Aby osi─ůgn─ů─ç i utrzyma─ç zyskowno┼Ť─ç w d┼éugim okresie firmy mu...

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Marketing. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe