Marketing 5.0

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0
Lista autor贸w
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing 5.0. to najnowsza ksi膮偶ka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego wsp贸艂pracownik贸w: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiaj膮 si臋 w niej g艂贸wnie na trzech wa偶nych zjawiskach, kt贸rym musz膮 stawi膰 czo艂a marketerzy: szybkim post臋pie technologicznym, zmieniaj膮cym si臋 zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.

Jednym z kluczowych zagadnie艅 Marketingu 5.0 s膮 tak偶e technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, kt贸re maj膮 pom贸c marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu warto艣ci oferowanej na ka偶dym etapie 艣cie偶ki zakupowej klienta. Autorzy przygl膮daj膮 si臋 przyk艂adom zastosowania nowoczesnych rozwi膮za艅 technologicznych w r贸偶nych firmach, jednocze艣nie pokazuj膮 jak samodzielnie zaprojektowa膰 strategi臋 wykorzystuj膮c膮 technologi臋 odpowiedni膮 dla r贸偶nych cel贸w marketingowych.

Ksi膮偶ka sk艂ada si臋 z trzech cz臋艣ci. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wp艂yn臋艂y na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiaj膮 si臋, w jaki spos贸b pokona膰 podzia艂y spo艂eczne, wynikaj膮ce chocia偶by z nier贸wno艣ci ekonomicznej oraz spor贸w politycznych, aby m贸c dotrze膰 do ca艂ego rynku. Cz臋艣膰 druga zajmuje si臋 nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na ca艂ym 艣wiecie, a tak偶e wyja艣nia, jak podej艣膰 do nowych modeli biznesowych, kt贸re sta艂y si臋 charakterystyczne dla wsp贸艂czesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie cz臋艣膰 trzecia zag艂臋bia si臋 w realia szybko rozwijaj膮cej si臋 technologii w kontek艣cie sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujnik贸w, rzeczywisto艣ci rozszerzonej i wirtualnej, a tak偶e Internetu rzeczy oraz Blockchain.

***

鈥濳si膮偶ka pojawi艂a si臋 w odpowiednim momencie i 艣wietnie wpisuje si臋 w obecne czasy pandemii. Przed艂u偶aj膮ca si臋 kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusi艂a wiele firm do przyjrzenia si臋 cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar ksi膮偶ki czyni z niej r贸wnie偶 艣wietny podr臋cznik dla praktykuj膮cych mened偶er贸w鈥.

Walter Viera, by艂y przewodnicz膮cy International Council of Management Consulting Institutes

鈥濶iezwykle aktualny, a jednocze艣nie dalekowzroczny wgl膮d w technologie cyfrowe i ich mo偶liwo艣ci transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, kt贸rzy szybciej ni偶 konkurenci zrozumiej膮, co z sob膮 niesie ten potencja艂 i podejm膮 odpowiednie dzia艂ania, zapewni膮 swoim firmom trwa艂膮 przewag臋 rynkow膮鈥.

George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii

鈥濸hilip Kotler posiada niezr贸wnan膮 zdolno艣膰 nadawania klarowno艣ci przesz艂o艣ci, tera藕niejszo艣ci i przysz艂o艣ci marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwa膰, a co nale偶y zmieni膰. Wraz z dwoma wsp贸艂autorami ksi膮偶ki odwa偶nie wplata cyfrow膮 technologi臋 w marketingowe my艣lenie, planowanie i wdra偶anie. Pozycja na czasie i ponadczasowa鈥.

Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College

***

Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracowa艂 jako wyk艂adowca w Katedrze Marketingu Mi臋dzynarodowego. Wed艂ug 鈥濿all Street Journal鈥 nale偶y do sze艣ciu najbardziej wp艂ywowych my艣licieli biznesowych. Otrzyma艂 szereg nagr贸d i honorowych tytu艂贸w od szk贸艂 z wielu kraj贸w. Kotler jest znany na ca艂ym 艣wiecie 鈥 jego ksi膮偶ki przet艂umaczono na ponad dwadzie艣cia pi臋膰 j臋zyk贸w, a sam regularnie zabiera g艂os na mi臋dzynarodowych forach.

Hermawan Kartajaya jest za艂o偶ycielem i prezesem MarkPlus, Inc. i jednym z 鈥50 guru, kt贸rzy kszta艂tuj膮 przysz艂o艣膰 marketingu鈥 wed艂ug Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. Jest r贸wnie偶 laureatem nagrody Distinguished Global Leadership (wybitnego przyw贸dztwa 艣wiatowego) przyznawanej przez Pan-Pacific Business Association przy Uniwersytecie Nebraski 鈥 Lincoln. Jest r贸wnie偶 prezesem Asia Council for Small Business oraz wsp贸艂za艂o偶ycielem Asia Marketing Federation.

Iwan Setiawan jest dyrektorem generalnym w MarkPlus, Inc. Pomaga firmom w zaprojektowaniu strategii korporacyjnych i marketingowych. Aktywny pisarz i m贸wca, a tak偶e redaktor naczelny 鈥濵arketeers鈥.

Data wydania: 2021-10-01
ISBN: 978-83-8231-083-2, 9788382310832
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 1
dodana przez: chudini0505

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e ksi膮偶ka Marketing 5.0 a偶 si臋 prosi o Twoj膮 recenzj臋. Chyba jej nie odm贸wisz?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Marketing 5.0. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno艣ci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie