Marketing Analytics

Mike Grigsby
Ksi─ů┼╝ka Marketing Analytics
Ksi─ů┼╝ka Marketing Analytics
Lista autor├│w
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Aktualny i nowoczesny podr─Öcznik, kt├│rego lektura przybli┼╝y temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.

Ksi─ů┼╝ka przedstawia ÔÇô niezb─Ödne marketerom oraz analitykom ÔÇô techniki i narz─Ödzia wykorzystywane do mierzenia, a tak┼╝e poprawy wynik├│w marketingowych. Pokazuje, jak stosowa─ç modele analityczne w ro┼╝nych sytuacjach ÔÇô tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczno┼Ťci kampanii, struktur cenowych, czy te┼╝ prognozowania popytu.

Publikacja powsta┼éa przede wszystkim z my┼Ťl─ů o praktykach. Grup─Ö docelow─ů tej ksi─ů┼╝ki tworz─ů analitycy biznesowi, kt├│rych zadaniem jest sporz─ůdzanie list klient├│w na potrzeby targetowania, oraz mened┼╝erowie kieruj─ůcy kampani─ů marketingow─ů, kt├│rzy musz─ů wiedzie─ç, kt├│ra promocja by┼éa najskuteczniejsza. Jest to tak┼╝e cenna lektura dla marketer├│w, kt├│rych jednym z obowi─ůzk├│w jest spisanie na straty wybranego segmentu klient├│w, w celu uzyskania efektywno┼Ťci. Po ksi─ů┼╝k─Ö powinny si─Ögn─ů─ç tak┼╝e osoby odpowiedzialne za badanie rynku, kt├│re musz─ů zaprojektowa─ç i przeprowadzi─ç ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, kt├│rzy odpowiadaj─ů za ustalanie optymalnej ceny produktu.

"Ksi─ů┼╝ka zawiera bezcenny zbi├│r narz─Ödzi s┼éu┼╝─ůcych do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w dzia┼éach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywa─ç analityk─Ö marketingow─ů do lepszego poznania zachowa┼ä konsument├│w oraz identyfikowania nowych mo┼╝liwo┼Ťci biznesowych."

Anna Andrusova, starsza analityk danych, JCPenney

"W czasach, w kt├│rych marketing staje si─Ö coraz bardziej skomplikowany, ta ksi─ů┼╝ka oferuje zbi├│r narz─Ödzi i niezb─Ödne do ich stosowania podstawy matematyczne."

Elizabeth Johnson, dyrektor generalna, PathFormance

"Na podstawie prostych i klarownych przyk┼éad├│w Grigsby pokazuje, w jaki spos├│b prowadzi─ç analiz─Ö danych i na czym polega jej rola w osi─ůganiu cel├│w dzia┼éu marketingu i ca┼éej organizacji."

Craig Armstrong, dyrektor ds. strategicznych analiz biznesowych, Targetbase

Data wydania: 2019-08-20
ISBN: 978-83-01-20674-1, 9788301206741
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Stron: 270

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Co┼Ť mi si─Ö wydaje, ┼╝e ksi─ů┼╝ka Marketing Analytics a┼╝ si─Ö prosi o Twoj─ů recenzj─Ö. Chyba jej nie odm├│wisz?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Marketing Analytics. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe