Marketing bankowy

Wojciech Grzegorczyk
Marketing bankowy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka Marketing bankowy przedstawia ugruntowane zasady i elementy marketingu w odniesieniu do banków. Na rynku usług bankowych widoczna jest narastająca konkurencja między bankami, które dążą do obrony i umocnienia swojej pozycji. Osiągnięcie tych celów i jednoczesne zaspokojenie potrzeb i wymagań klientów jest możliwe, gdy banki kierują się w swoim działaniu orientacją marketingową. Oznacza to, że działania banku są poprzedzone badaniami jego zasobów i możliwości oraz otoczenia w jakim funkcjonuje. Wnioski z tych badań pozwalają przygotować i realizować strategię marketingową, przy wykorzystaniu zintegrowanego zespołu instrumentów oddziaływania na nabywców i konkurentów.Praca składa się z 11 rozdziałów, które kolejno omawiają zagadnienia pojęcia marketingu w sferze bankowości, badanie marketingowe na potrzeby banków, strategie marketingowe i ich treści, organizację marketingu w bankach oraz przykłady strategii marketingowych wybranych banków. Wymienione zagadnienia omówione są w ścisłym związku z praktyką bankową i poparte przykładami działań banków. Na końcu pracy umieszczone zostały studia przypadków, odnoszące się do konkretnych decyzji marketingowych wybranych banków.Książka jest przeznaczona dla studentów szkół wyższych kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla pracowników sektora bankowego.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-89073-65-5, 9788389073655
Wydawnictwo: BRANTA Oficyna Wydawnicza

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing bankowy nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Marketing bankowy”- Wojciech Grzegorczyk

Strategie wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
Strategie wejścia polskich ... Wojciech Grzegorczyk
Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowa...
Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
Strategie marketingowe prze... Wojciech Grzegorczyk
W pracy przedstawiono pojęcie marketingu na rynkach zagranic...
Produkty bankowe : rozwój i sprzedaż
Produkty bankowe : rozwój i... Wojciech Grzegorczyk
Prezentowana praca składa się z czterech rozdziałów - w pier...
Finansowanie strategii marketingowych
Finansowanie strategii mark... Wojciech Grzegorczyk
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania s...
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
Strategie marketingowe pols... Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opi...

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing bankowy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe