Marketing Critical Perspectives 5 vols

M. Baker
Marketing Critical Perspectives 5 vols
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

With the continuing growth of interest in marketing there has developed a parallel concern for the history of marketing thought and the evolution of marketing theory. This concern is mirrored by the introduction of many courses at both undergraduate and graduate level which address these topics. However, the relevant sources themselves remain difficult to access, especially those that are over fifteen years old. Marketing gathers together the seminal contributions to the development of the marketing discipline, combining the best of both the American and European literature on the topic, and covering a period of over 70 years. The most comprehensive reference work of its kind, this set includes 162 articles charting both the development and the current debates in the field. The material has been arranged thematically to help navigate the reader through the field. There will also be a new introduction and a thorough index, making this set an invaluable reference tool for both academics and practitioners in the field.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-0-415-21396-7, 9780415213967
Język: angielski
Wydawnictwo: Routledge

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing Critical Perspectives 5 vols aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Critical Perspectives 5 vols. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl