Marketing do góry nogami

Al Ries
Marketing do góry nogami
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Al Ries i Jack Trout to prawdopodobnie najsłynniejsi amerykańscy specjaliści w dziedzinie strategii marketingowych. Ich rewolucyjna teoria wywraca do góry nogami wszystkie konwencjonalne mądrości. Zamiast nich przedstawiają nam własne propozycje: w dzisiejszym wysoce konkurencyjnym, zmiennym środowisku gospodarczym każda firma powinna znaleźć taktykę, która sprawdza się w praktyce, a następnie wbudować ją w strategię. Odważny, pełen wyzwań i skuteczny Marketing do góry nogami przedstawia krok po kroku drogę do sukcesu marketingowego - takiego, z którego można odnieść wymierne korzyści. Marketing do góry nogami nie jest podręcznikiem. To rodzaj samouczka dla biznesmenów, którzy chcą szybko nauczyć się czegoś nowego.
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-911475-0-4, 9788391147504
Wydawnictwo: IFC Press Sp. z o.o.

Autor

Al Ries Al Ries
Urodzony 14 listopada 1926 roku w USA (Indianapolis)
Amerykański teoretyk i praktyk marketingu, autor i współautor 11 książek na temat marketingu i budowania świadomości marki. Po ukończeniu w 1950 studiów w Uniwersytecie DePauw w stanie Indiana w Stanach Zjednoczonych pracował w dziale reklamy Genera...

Pozostałe książki:

22 niezmienne prawa zarządzania marką 22 Immutable Laws of Branding 22 niezmienne prawa marketingu - seria: Marketing bez tajemnic Marketing do góry nogami Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie Positioning Upadek reklamy i wzlot public relations Wojna marketingu z zarządzaniem Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Wszystkie książki Al Ries

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing do góry nogami nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing do góry nogami. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl