Marketing Era From Professional Practice To Global

K. Applaum
Marketing Era From Professional Practice To Global
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing has situated itself as an indispensable tool in today's business world-an unavoidable step in the process from production to consumption. This book is the first of its kind to map out the organizing principles and cultural logic of marketing, and trace the profession's ascent to global domination. Applbaum argues that marketing can be seen as a particular set of cultural practices that surfaced in reaction to the affluence of Western society, and not the answer to the call of inherent human needs and wants. In order to understand globalization, transnational corporations, and the spread of consumer culture, one must understand the logic of marketing.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-0-415-94544-8, 9780415945448
J─Özyk: angielski
Wydawnictwo: Routledge

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe
Sprawdzam dost─Öpno┼Ť─ç...
Ogłoszenia
{}
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukaj─ů tej ksi─ů┼╝ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Co┼Ť mi si─Ö wydaje, ┼╝e ksi─ů┼╝ka Marketing Era From Professional Practice To Global a┼╝ si─Ö prosi o Twoj─ů recenzj─Ö. Chyba jej nie odm├│wisz?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Marketing Era From Professional Practice To Global. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno┼Ťci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Południe