Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska
Marketing medialny
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing medialny (MM) to termin, kt贸ry wraz z post臋puj膮cym umasowieniem i interaktywno艣ci膮 medi贸w zyskuje coraz wi臋ksz膮 popularno艣膰. Jego obecno艣膰 zauwa偶alna jest nie tylko na polu medialnym, ale r贸wnie偶 politycznym, spo艂ecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich ? do dzisiaj nie doczeka艂 si臋 dog艂臋bnej analizy naukowej, kt贸ra nadawa艂aby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikuj膮ce. Niniejszy podr臋cznik jest wi臋c odpowiedzi膮 na rosn膮ce zapotrzebowanie rynku zar贸wno w kontek艣cie teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyja艣niaj膮c poj臋cie MM, si臋ga po dziesi膮tki przyk艂ad贸w z rynku medialnego, co sprawia, 偶e ksi膮偶ka staje si臋 fascynuj膮c膮 podr贸偶膮 w 艣wiat 艣rodk贸w masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
ISBN: 978-83-7641-236-8, 9788376412368
Wydawnictwo: Difin
Stron: 256

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Ksi膮偶ka Marketing medialny nie ma jeszcze recenzji. Znasz j膮? Mo偶e napiszesz kilka s艂贸w dla innych Kanapowicz贸w?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Marketing medialny. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno艣ci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie