Marketing partyzancki

Conrad Jay Levinson
Marketing partyzancki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.: - 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego, - przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy, - strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach, - sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny, - wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu. Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-264-1252-3, 9788326412523
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Stron: 424

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing partyzancki? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing partyzancki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl