Marketing. Strategiczna reorientacja firmy

Nigel Piercy
Marketing. Strategiczna reorientacja firmy
Lista autor贸w
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing towar贸w i us艂ug dowolnego rodzaju jest prostym zadaniem co do samej koncepcji, jednak wprowadzenie owej koncepcji w 偶ycie i osi膮gniecie przy tym wyznaczonych cel贸w jest niezwykle trudne. O prawdziwo艣ci tego stwierdzenia przekona艂o si臋 zapewne wielu specjalist贸w w dziedzinie marketingu. Ksi膮偶ka ta ma w swoim zamy艣le wyposa偶y膰 mened偶er贸w w nowe narz臋dzia pozwalaj膮ce oceni膰 sprawno艣膰 marketingow膮 ich organizacji oraz - w wyniku tej oceny - okre艣li膰 najlepsze sposoby poprawy tej sprawno艣ci. Autor ksi膮偶ki wychodzi z za艂o偶enia, i偶 jedyn膮 rzecz膮, kt贸ra si臋 naprawd臋 liczy dla ka偶dej organizacji, nie jest polityka wewn臋trzna firmy, wdro偶one systemy komputerowe czy te偶 programy doskonalenia pracowniczego, lecz satysfakcja klient贸w. Jest to jedyny pow贸d istnienia ka偶dej organizacji i jedyna strategia jej przetrwania - bez wzgl臋du na to, czy przetrwanie to wymaga osi膮gni臋cia odpowiedniego obrotu i zysku w dzia艂alno艣ci o charakterze komercyjnym, czy efekt贸w innego rodzaju w przypadku organizacji nie nastawionych na zysk. Najcz臋stszym powodem, dla kt贸rego marketing zawodzi w praktyce, nie jest brak wyrafinowanych modeli i technik analitycznych (jest ich bowiem ca艂e mn贸stwo), lecz niejasne i chaotyczne decyzje kierownicze dotycz膮ce marketingu strategicznego oraz brak faktycznego zaanga偶owania personelu firmy w sukces marketingowy. Autor postuluje w swej pracy piln膮 potrzeb臋 powrotu do 藕r贸de艂 marketingu. Wyja艣nia, jak pracownicy organizacji powinni rozumie膰 klienta oraz w jaki spos贸b postrzega膰 rol臋 marketingu strategicznego. Najwa偶niejsze zadania marketingowe o charakterze strategicznym powinny by膰 - zdaniem Nigela Piercy鈥檈go - realizowane przez dyrekcj臋, kierownictwo produkcji, in偶ynier贸w zajmuj膮cych si臋 serwisem, kierownictwo zarz膮dzaj膮ce zasobami ludzkimi oraz personel z "pierwszej linii", a nie tylko przez specjalist贸w od marketingu. Ksi膮偶ka ta jest bogatym 藕r贸d艂em praktycznych przyk艂ad贸w pochodz膮cych z do艣wiadczenia samego autora oraz przeprowadzonych bada艅. Zawiera ponadto 12 nowych i do tej pory niepublikowanych studi贸w przypadk贸w, przygotowanych przez specjalist贸w z r贸偶nych firm.
ISBN: 978-83-88667-24-4, 9788388667244
Wydawnictwo: FELBERG

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widz臋, 偶e znasz ksi膮偶k臋 Marketing. Strategiczna reorientacja firmy? Koniecznie daj zna膰, co o niej my艣lisz w recenzji!
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Marketing. Strategiczna reorientacja firmy. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno艣ci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie