Marketing Theory

M. Baker
Marketing Theory
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Building on the popularity of the first edition, published in 2000, the Second Edition brings together revised and new, original chapters from an outstanding team of contributors providing an authoritative overview of the theoretical foundations and current status of thinking on topics central to the discipline and practice of marketing. A marketing theory text written specifically for students Provides an introduction and overview of the role of theory in marketing Contributors are leading, well-established authorities in their fields Explains key concepts for students in a clear, readable and concise manner. Provides full, in-depth coverage of all topics, with recommended further readings
Data wydania: 2010
ISBN: 978-1-84920-466-8, 9781849204668
Język: angielski
Wydawnictwo: SAGE Publications Ltd

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing Theory nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Marketing Theory”- M. Baker

Documentary in the Digital Age
Documentary in the Digital Age M. Baker
If you want to learn from the leading lights of todays revol...
Demystifying Mixed Signal Test Methods
Demystifying Mixed Signal T... M. Baker
Mixed Signal Test Methods Demystified is a less theoretical,...
Marketing Critical Perspectives 5 vols
Marketing Critical Perspect... M. Baker
With the continuing growth of interest in marketing there ha...
Swimming Pool
Swimming Pool M. Baker
'Book of the month ... beautiful photographs ... lots of use...
Kuhls of Kangra
Kuhls of Kangra M. Baker
In the Kangra Valley of India's western Himalaya, farmers ha...

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Theory. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe