Marketing Theory

M. Baker
Marketing Theory
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Building on the popularity of the first edition, published in 2000, the Second Edition brings together revised and new, original chapters from an outstanding team of contributors providing an authoritative overview of the theoretical foundations and current status of thinking on topics central to the discipline and practice of marketing. A marketing theory text written specifically for students Provides an introduction and overview of the role of theory in marketing Contributors are leading, well-established authorities in their fields Explains key concepts for students in a clear, readable and concise manner. Provides full, in-depth coverage of all topics, with recommended further readings
Data wydania: 2010
ISBN: 978-1-84920-466-8, 9781849204668
Język: angielski
Wydawnictwo: SAGE Publications Ltd

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing Theory nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Theory. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl