Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop
Książka Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Książka Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.
Data wydania: 2018
ISBN: 978-83-8088-952-1, 9788380889521
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Stron: 318

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji”- Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska

Książka Marketing
Marketing Spalton Peter, Edward Maliszewski, Philip Kotler, G. Armstrong ...
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy...
Książka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
Skuteczne social media. Pro... Anna Miotk
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezp...
Książka Technologie mobilne w marketingu
Technologie mobilne w marke... Andrzej Sznajder
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przeds...
Książka Godzina dziennie z mobile marketingiem
Godzina dziennie z mobile m... Pasqua Rachel, Elkin Noah
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytko...
Książka Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Metody ilościowe w badaniac... Małgorzata Rószkiewicz
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologi...

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe