Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Grzegorz Urban
Książka Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Książka Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos. Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie. Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.
ISBN: 978-83-246-6701-7, 9788324667017
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 168

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym”- Grzegorz Urban

Książka Grzeczne dziewczynki stoją w miejscu a przebojowe kobiety robią karierę
Grzeczne dziewczynki stoją ... Gordon Mark, Danny Ertel
Przez wiele lat Kate White prowadziła życie grzecznej dziewc...
Książka Zachowania nabywców
Zachowania nabywców Lechosław Garbarski
Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozum...
Książka Marketing
Marketing Spalton Peter, Edward Maliszewski, Philip Kotler, G. Armstrong ...
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy...
Książka Zwyciężanie na trudnym rynku
Zwyciężanie na trudnym rynku Hermann Simon, Frank Luby, Frank F. Bilstein
Czy istnieje pewny sposób zwiększenia zysków? Dążenie do pow...
Książka Logo
Logo Michael Evamy
{}10/10
Co stoi za niezmienną popularnością logo opartych na kwadrat...

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe