Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wprowadzić go w życie. Cenną pomocą w tym będzie ta książka stanowiąca kompendium wiedzy na temat tworzenia strategii wystawienniczych i skutecznego zarządzania tego typu projektami. Dzięki niej dowiesz się: # jak określić cele uczestnictwa w targach, # jak sporządzić budżet projektu, # jak wybrać odpowiedni rodzaj targów, # jak najlepiej przeszkolić pracowników obsługujących stoisko, # jak zaprojektować ciekawą, oryginalną i funkcjonalną ekspozycję, # jak przygotować akcje promocyjne na stoisku, # jak zgromadzić cenne informacje o klientach i konkurencji, # jak sprawić, aby nawiązane podczas targów kontakty przerodziły się w konkretne zamówienia, # jak podtrzymywać nawiązane kontakty po zakończeniu targów.