Marketing wystawienniczy

Barry Siskind
Marketing wystawienniczy
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wprowadzić go w życie. Cenną pomocą w tym będzie ta książka stanowiąca kompendium wiedzy na temat tworzenia strategii wystawienniczych i skutecznego zarządzania tego typu projektami. Dzięki niej dowiesz się: # jak określić cele uczestnictwa w targach, # jak sporządzić budżet projektu, # jak wybrać odpowiedni rodzaj targów, # jak najlepiej przeszkolić pracowników obsługujących stoisko, # jak zaprojektować ciekawą, oryginalną i funkcjonalną ekspozycję, # jak przygotować akcje promocyjne na stoisku, # jak zgromadzić cenne informacje o klientach i konkurencji, # jak sprawić, aby nawiązane podczas targów kontakty przerodziły się w konkretne zamówienia, # jak podtrzymywać nawiązane kontakty po zakończeniu targów.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-7484-026-2, 9788374840262
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing wystawienniczy? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing wystawienniczy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl