Mass Communication Research Methods 4 vols

A. Hansen
Książka Mass Communication Research Methods 4 vols
Książka Mass Communication Research Methods 4 vols
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Mass communication research is a sprawling and multidisciplinary field of research approaches and theories, drawing inspiration from a range of disciplines in the humanities and the social sciences, and even from such science disciplines such as mathematics, computing and engineering. It continually develops and adapts to the changing nature and application of media technologies as well as changing political and social concerns with 'the media'.This major work combines 'pure' methods articles or discussions with a range of 'exemplary' applications - within particular theoretical frameworks - of each particular method or approach. The content is divided into five sections:" Section I: Asking the right questions" Section II: Researching media institutions, organisations, professionals and production" Section III: Researching media content a...
Data wydania: 2009
ISBN: 978-1-4129-3004-8, 9781412930048
Wydawnictwo: SAGE Publications Ltd

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Mass Communication Research Methods 4 vols nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
✍️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Książki, recenzje, ogłoszenia, społeczność!

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje każdy wielbiciel książek. Załóż konto i korzystaj w pełni ze wszystkich możliwości serwisu.
Zarejestruj się