Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

Tomasz Goban-Klas
Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka: ¦ syntetyczna i aktualna – niezbędna w pracy i na studiach; ¦ przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; ¦ w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy – uzupełniający rozważania na temat mediów – rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom – dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-14300-8, 9788301143008
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Stron: 369
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu.

3.01.2012

„Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu.” Tomasza Goban-Klasa to typowy podręcznik akademicki, w którym o komunikowaniu na szeroką skalę autor pisze w sposób usystematyzowany, uwzględniając aspekty społeczne i kulturowe. We „Wprowadzeniu” książki autor stwierdza, że kluczowym celem pacy jest odpowiedź na ... {} Recenzja książki Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu”- Tomasz Goban-Klas

Marketing polityczny w internecie
Marketing polityczny w inte... Sergiusz Trzeciak
Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznem...
Ped@gog w blogosferze
Ped@gog w blogosferze Bogusław Śliwerski
Tom II Blogi przekroczyły granice internetu, wprowadzając si...
Media w edukacji
Media w edukacji Janusz Gajda
Rozdział I ?Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji ...
Koniec tysiąclecia
Koniec tysiąclecia Manuel Castells
Trzeci i ostatni tom trylogii WIEK INFORMACJI: EKONOMIA, SPO...
e-urząd w komunikacji z obywatelem
e-urząd w komunikacji z oby... Kowalczyk Marcin
W książce e-urząd w komunikacji z obywatelem autor opisuje f...

Cytaty z książki

O nie! Książka Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe