Nadzwyczajna usługa

Frances Frei, Anne Morriss
Nadzwyczajna usługa
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klient├│w na ┼Ťwietn─ů us┼éug─Ö ÔÇô i czy potrafisz na tym zaoszcz─Ödzi─ç? Je┼Ťli nie, to znajdujesz si─Ö w bardzo niekorzystnej sytuacji, poniewa┼╝ nie uda┼éo ci si─Ö stworzy─ç zr├│wnowa┼╝onego modelu dzia┼éalno┼Ťci, kt├│ry przynosi┼éby zyski, dawa┼é si─Ö skalowa─ç i gwarantowa┼é doskona┼éo┼Ť─ç na co dzie┼ä. W ksi─ů┼╝ce Nadzwyczajna us┼éuga pani profesor z Harvard Business School, Frances Frei, wsp├│lnie z Anne Morriss przedstawiaj─ů ┼Ťwiatu do┼Ť─ç prowokuj─ůc─ů now─ů my┼Ťl: ┼╝e firmy musz─ů odwa┼╝y─ç si─Ö na s┼éabo┼Ť─ç w imi─Ö wielko┼Ťci ÔÇô ┼╝e musz─ů podj─ů─ç strategiczn─ů decyzj─Ö o zani┼╝eniu wynik├│w w pewnych obszarach po to, by zyska─ç energi─Ö niezb─Ödn─ů do uzyskania przewagi w dziedzinie us┼éug. Zdaniem autorek ÔÇ×nadzwyczajn─ů us┼éug─ÖÔÇŁ tworzy si─Ö poprzez dokonanie pewnych okre┼Ťlonych wybor├│w dotycz─ůcych podstawowych za┼éo┼╝e┼ä modelu biznesowego. Nie chodzi w nim o to, aby klient by┼é zadowolony. Chodzi o to, aby wszyscy ÔÇô a nie tylko najwybitniejsi ÔÇô pracownicy organizacji rutynowo ┼Ťwiadczyli us┼éugi na doskona┼éym poziomie. Wyr├│┼╝niaj─ůca si─Ö organizacja us┼éugowa tak kszta┼étuje swoj─ů ofert─Ö, strategi─Ö finansowania, systemy oraz kultur─Ö, aby jej ludzie osi─ůgali doskona┼éo┼Ť─ç bez nadzwyczajnego wysi┼éku. Autorki przedstawiaj─ů kwesti─Ö ┼Ťwiadczenia us┼éug w zupe┼énie nowym ┼Ťwietle, prezentuj─ůc model organizacji uwzgl─Ödniaj─ůcy trudne wybory, jakich firmy musz─ů dokonywa─ç w czterech obszarach dzia┼éalno┼Ťci biznesowej: Oferta. Jak klienci definiuj─ů ÔÇ×doskona┼éo┼Ť─çÔÇŁ w odniesieniu do twojej oferty? Mechanizm finansowania us┼éug. Jak sfinansowa─ç doskona┼éo┼Ť─ç? System zarz─ůdzania pracownikami. Jak przygotowa─ç pracownik├│w do ┼Ťwiadczenia doskona┼éej us┼éugi na co dzie┼ä? System zarz─ůdzania klientami. Jak przekona─ç klient├│w do podejmowania zachowa┼ä, kt├│re b─Öd─ů w pozytywny spos├│b wp┼éywa─ç na ich do┼Ťwiadczenie korzystania z us┼éugi ÔÇô by nikt na tym nie ucierpia┼é? Tworz─ůc kultur─Ö organizacyjn─ů, kt├│ra u┼éatwia podejmowanie trafnych decyzji w tych czterech obszarach, firma mo┼╝e osi─ůgn─ů─ç niekwestionowan─ů przewag─Ö us┼éugow─ů nad konkurentami. Na potwierdzenie swoich tez Frei i Morriss przytaczaj─ů przyk┼éady firm odnosz─ůcych sukcesy w bardzo r├│┼╝nych sektorach gospodarki, w tym w bran┼╝y us┼éug finansowych, lotnictwa komercyjnego, ochrony zdrowia czy handlu detalicznego. Nadzwyczajna us┼éuga to ksi─ů┼╝ka praktyczna i jednocze┼Ťnie wci─ůgaj─ůca. Promuje nowe, systematyczne podej┼Ťcie do kwestii obs┼éugi klienta, przedstawiaj─ůc je jako spos├│b na bezprecedensow─ů kreatywno┼Ť─ç i rentowno┼Ť─ç. Frances Frei jest profesorem Harvard Business School. Zajmuje si─Ö zarz─ůdzaniem us┼éugami. Jako prezes MBA Required Curriculum przyczynia si─Ö do przeobra┼╝enia do┼Ťwiadczenia studi├│w na HBS. Anne Morriss jest dyrektorem zarz─ůdzaj─ůcym Concire Leadership Institute, firmy konsultingowej, kt├│ra pomaga liderom identyfikowa─ç i przezwyci─Ö┼╝a─ç bariery utrudniaj─ůce osi─ůganie dobrych wynik├│w
Data wydania: 2019-01-25
ISBN: 978-83-7746-738-1, 9788377467381
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 248

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe
Sprawdzam dost─Öpno┼Ť─ç...
Ogłoszenia
{}
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukaj─ů tej ksi─ů┼╝ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Ksi─ů┼╝ka Nadzwyczajna us┼éuga nie ma jeszcze recenzji. Znasz j─ů? Mo┼╝e napiszesz kilka s┼é├│w dla innych Kanapowicz├│w?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Nadzwyczajna us┼éuga. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno┼Ťci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Południe