Nanoekonomia Biznes XXI wieku

Michał Konieczny
Nanoekonomia Biznes XXI wieku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Autorem projektu „Nano Ekonomia w biznesie” – jak zwiększyć zysk w przedsiębiorstwie? jest Michał Konieczny – coach i doradca biznesowy. Reprezentuje spółki kapitałowe w Polsce i zagranicą, których głównym profilem jest inwestowanie w nieruchomości oraz rozwój osobisty. Doświadczenie oraz edukację zdobywał w Wielkiej Brytanii oraz USA. Szkolił się m. in. u Johna Burlego http://www.johnburley.com/ (nauczyciel Roberta Kiosakiego – rzadko kto o tym wie) oraz Donalda Trumpa na Trump University). Wiedzę zdobywał w USA, którą połączył z własnym doświadczeniem, a następnie umiejętnie pozbierał w całość i przełożył na biznes. Zawsze chciał znaleźć przyczynę wszystkich wydarzeń i efektów jakie pojawiają się w biznesie i życiu codziennym. Jak poradzić sobie z bólem, cierpieniem, chaosem, niepowodzeniem, strachem, itd. Jak ująć te zagadnienia w formie prezentacji i ćwiczeń, aby mogło je zrozumieć jak największe grono osób zainteresowanych (czyli nas wszystkich). Nano Ekonomia jest technologią, pozwalającą na kontrolowanie fizycznej materii poprzez odpowiednio przygotowaną świadomość umysłu. Jest odpowiedzią na wszelkie niepowodzenia, oraz wyzwania jakie mogą się przed oraz w trakcie procesu zarządzania pojawić. Jedną z fundamentalnych zasad Nano Ekonomii jest tzw. „usuwanie przestrzeni” jaka występuje na co dzień pomiędzy pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi, interesariuszami, jak i społecznością lokalną. Pod pojęciem „usuwanie przestrzeni” należy rozumieć stan świadomości jaki jednostka w danej chwili posiada. Misją Nano Ekonomii jest upowszechnianie kanonu zasad utworzonych w oparciu o Prawa Natury jako standardu obowiązującego w Polskich przedsiębiorstwach. W celu podniesienia efektywności, konkurencyjności oraz samorozwoju osobistego, jedną z fundamentalnych zasad Nano Ekonomii jest otrzymywanie w celu dzielenia się. Podsumowując – sensem programu ma być zamiana i trwałe wyeliminowanie negatywnych efektów mających miejsce podczas procesu inwestycyjnego przedsiębiorcy na pozytywy, które bezpośrednio przełożą się na efektywność, konkurencyjność i zysk samego przedsiębiorstwa. To natomiast pozwoli podnieść samoświadomość Polaków i wydobyć z nich to co najpiękniejsze i najlepsze.
Data wydania: 2014-09-03
ISBN: 978-83-936717-1-7, 9788393671717
Wydawnictwo: Rozpisani.pl
Stron: 160

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Nanoekonomia Biznes XXI wieku aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Nanoekonomia Biznes XXI wieku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2022 nakanapie.pl