New Marketing

Malcolm McDonald
New Marketing
New Marketing
New Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The New Marketing presents a comprehensively revised blueprint for the marketing process developed by Malcolm McDonald and Hugh Wilson to address second-generation changes brought about by technological development and the associated information revolution . Built around the leading concept of a value exchange with customers, it provides essential advice on how to harness the latest technology and incorporate it effectively into marketing practice. The premise driving the new thinking in this book is that the early stand-alone experimentation with new marketing channels is over for many organizations. The key now is the total integration of new techniques and technologies within the wider marketing process. e-Commerce and CRM, for instance, no longer stand alone as something to plan for separately. Instead, the core processes of marketing need to take account of e-commerce and other IT-enabled channels such as call centres. This development has meant important new steps in decision making for marketers, who now have to choose the channels which are most appropriate for certain tasks and how they should be integrated to maximise customer value. The book focuses on: *How marketing must integrate the interactive environment from the outset *How the choice of channels changes the offer as well as the customer contact *How the marketing manager's role must change Having worked on e-commerce and CRM strategy with a range of major companies over the last four years, the authors have developed tools and frameworks to fill these gaps in traditional marketing. The New Marketing draws heavily on this direct practical experience, and offers the ideal guide to tailoring your marketing strategy to the demands and opportunities of the 21st century marketplace.Provides the marketing framework and tools to help you integrate traditional and e-marketing techniquesShows how to adapt your marketing role to maximize the customer value and channel advantageWritten by the best selling author of Marketing Plans in collaboration with the leading e-marketing expert
Data wydania: 2002
ISBN: 978-0-7506-5387-9, 9780750653879
Język: angielski
Wydawnictwo: Butterworth Heinemann

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka New Marketing aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “New Marketing”- Malcolm McDonald

Segmentacja rynku
Segmentacja rynku Malcolm McDonald
Szczegółowo omówione zostały kolejne etapy przedsięwzięcia: ...
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego
Błyskotliwość to za mało! S... Malcolm McDonald
Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych aspektów ...

Cytaty z książki

O nie! Książka New Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe