Niemiecki w pracy: Usługi

Przemysław Wolski, Sabrina Zeaiter
Niemiecki w pracy: Usługi
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Język niemiecki

Poziom A2+

Chcesz rozpocząć pracę w placówce leczniczo-opiekuńczej w Niemczech? Rozwinąć karierę w gastronomii? Spróbować sił w call center bądź innym zakładzie usługowym?

Odpowiedzią na powyższe potrzeby będzie ten podręcznik powstały we współpracy Uniwersytetu Warszawskiego i Bergische Universität Wuppertal. W prosty sposób pozwoli ci on na doskonalenie branżowego języka niemieckiego.

Wszyscy bohaterowie tej książki to postacie stworzone na bazie prawdziwych osób i wydarzeń z niemieckich i austriackich miejsc pracy. Na podstawie scenek z ich udziałem prześledzisz i przećwiczysz słownictwo, wyrażenia oraz elementy gramatyki spotykane w zakładach usługowych, takich jak placówki leczniczo-opiekuńcze, restauracje czy centra obsługi telefonicznej. Dzięki temu będziesz w stanie skutecznie komunikować się po niemiecku w pracy i poza nią.

W książce znajdziesz:

- dialogi i inne teksty w języku niemieckim wraz z ich tłumaczeniami na język polski oraz ich nagrania,

- komentarze kulturoznawcze i gramatyczne,

- ćwiczenia oraz klucz do ćwiczeń,

- glosariusze,

- grafiki sytuacyjne.

Krótkie dialogi związane z usługami pozwolą dowiedzieć się, na przykład, jak przebiegają small talki między pracownikami, jak wygląda organizacja pracy czy w jaki sposób reagować na trudne sytuacje i potencjalne problemy.

Czas nagrań: ok. 60 min.

***

Dr Przemysław Wolski jest starszym wykładowcą w Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia z dydaktyki i praktycznej nauki języka niemieckiego. Wykładał dydaktykę w wyższych szkołach pedagogicznych w Halden (Norwegia), Györ (Węgry), Krems (Austria), Freiburg (Niemcy). Jest autorem licznych podręczników i materiałów do nauki języków obcych, programów nauczania oraz publikacji naukowych.

Mgr Sabrina Zeaiter jest lingwistką w Instytucie Anglistyki i Studiów Amerykańskich na Uniwersytecie w Marburgu, gdzie pracuje nad doktoratem w zakresie badań edukacyjnych i do roku 2019 była współorganizatorką projektu Inverted Classroom. Napisała pracę magisterską z zakresu językoznawstwa porównawczego i socjolingwistyki. Jako była specjalistka w zakresie zapewniania jakości na studiach ma doświadczenie w doradzaniu, jak trwale zapewnić i rozwijać jakość w nauczaniu i uczeniu się. Oprócz działalności akademickiej była zatrudniona w wielu sektorach gospodarki (w tym w sektorze produkcyjnym i usługowym). Pracowała również jako trener, tutor, wykładowca i tłumacz biznesowego języka niemieckiego i biznesowego angielskiego w świecie biznesu. Posiada również wykształcenie w zakresie dydaktyki i zarządzania zmianami systemowymi, jest także radną na szczeblu powiatowym i lokalnym. Obecnie jest koordynatorem projektu badawczego BMBF RoboPraX, który zajmuje się wykorzystaniem robotów humanoidalnych w edukacji szkolnej. Jej publikacje obejmują m.in. książki Odwrócona klasa – Następny etap – nauczanie i uczenie się w XXI wieku oraz Odwrócona klasa – przeszłość, teraźniejszość i przyszłość – nauczanie i uczenie się zorientowane na kompetencje w XXI wieku.

Prof. dr Christian Efing zajmuje się dydaktyką języka i literatury niemieckiej na Uniwersytecie w Wuppertalu (Bergische Universität Wuppertal). Od roku 2015 kieruje projektem współpracy instytucjonalnej z Uniwersytetem Warszawskim, na którym wielokrotnie obejmował stanowisko profesora wizytującego w Uniwersyteckim Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Niemieckiego. W latach 2017–2022 pełni funkcję profesora afiliowanego UW.

Data wydania: 2021-02-26
ISBN: 978-83-8175-220-6, 9788381752206
Wydawnictwo: MT Biznes
Kategoria: Nauka języków
Stron: 300
dodana przez: chudini0505

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Niemiecki w pracy: Usługi nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Niemiecki w pracy: Usługi. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe